" بی رحم تر از تو ، کسی وجود نداشت ؛ حتی میتونم بگم هم مهربون ترین بودی و هم بی رحم ترین . تو کسی بودی که حتی وقتی خودت نمیدونستی منو خوشحال یا ناراحت می کردی . تو نمونه ی بارز ِ یه معشوقه بودی ؛ شایدم چون من خیلی دوستت داشتم و دارم اینطور فکر میکنم ، ولی نه .. تو درست شبیه ِ ادمی بودی که همیشه توی رویاهام میخواستمش . کاش کلمه ی دیگه ای بود و من با اون میتونستم بهت ابراز علاقه کنم ، ولی این بار میخوام جسارت کنم و بگم که عاشقتم . "
" قشنگ ترین عکس ِتاریخ ، عکسی ِکه از تو گرفته بشه ؛ پوست روشنت ، مژه ها و ابرو هات ، لبخندت ، چشمات .. امان از اون چشمات ؛ اونا برای واقعی ادمها رو عاشق می کردن . البته که چشمات فقط بخش ِخیلی کوچیکی از زیباییت بود ! احتمالا هم برای همینه که همه دوستت دارن ؛ زیباییت ؟ بزرگترین حسرتمم اینه که کاش زیبا نبودی ، که اگه اینطور بود فقط من بودم که دوستت داشتم .
و فقط کاش وقتی ازم میپرسیدن " قشنگ ترین افریده چیه ؟ " جرئت ِگفتن ِ" چشماش " رو داشتم . "
" یک نفر مدام سیگار میکشد ، زنی هنگام آشپزی ترانه ای غمگین را زمزمه میکند ، دختری به بهانه ی فیلم اشک میریزد ، پسری نیمه شب در خیابان پرسه میزند ، همه دلتنگیم ؛ اما تو ، گویی در شهر تو ، نه معشوقی وجود دارد و نه بارانی ! شاید هم قلب ادمیان انجا از سنگ است ؛ نمیدانم .. "
" زیباترین خنده ها نیز از برای توست ؛
و من برای شوخ طبع بودن تلاش خواهم کرد ، البته تا کنون بسیار شنیدم که میتوانم برای واقعی بامزه باشم ؛ اما تو ، با ادمیان متفاوتی ، پس من نیز باید متفاوت شوخ طبع باشم . احساس میکنم که اینها ، کلماتی که مینویسم خنده دار اند ، نه ؟ البته بزرگترین خواسته ام هم این است که بتوانم تو را بخندانم . و سپس به دیگران بگویم " تمام عمرم هم هدر نرفت . چرا که توانستم گاهی او را بخندانم . "
سلام قشنگا یه سر به اینجا میزنید؟ شاید خوشتون اومد موندگار شدید
https://eitaa.com/joinchat/2480342656C000aab70a1