کافه نادری.
گر بیایی دهمت چای و نیایی به جهنم
من که باید بخورم چای ، چه بیایی چه نیایی...
همیشه برای خودت ارزش قائل باش ؛
یادت باشه عشق دوطرفهست عشق میدی عشق میگیری احترام میزاری احترام میبینی اگه غیر این باشه وابستگیه از خودت دور کن!
برایت آرزو میکنم قوی بودن را بیآموزی قبل از اینکه چاره ای جز قوی ماندن نداشته باشی :)!
در کتاب تکهای از یک كل منسجم نوشته بود که:
آنهایی که ما را همان گونه که هستیم میپذیرند
و تلاش میکنند لبخندهایمان عمیقتر ،
و آرامشمان طولانیتر باشد ؛
همانهایی هستند که ماندگار میشوند..
تو در شان من نبودی و از تو بت ساخته بودم
حال بنشین و تماشا کن ابراهیم بت شکن را