خواستم از غم ِتو دل بکنم جانم رفت
تو به اندازهٔ یک روح بدهکار منی...
#ارسالیِشما
از طعنه ی جاهلان نخواهم ترسید
بر خنده ی این زمانه خواهم خندید
من بر سر عشق پاک خود خواهم ماند
تا کور شود هر انکه نتواند دید
#ارسالیِشما
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و ان شاه سواران
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد:)))
#ارسالیِشما
بیهوده به دنبال تو در کوچه دویدم
گیرم ك رسیدم به تو حالا چه بگویم:)))
#ارسالیِشما
شعر میگویم ولی معشوقهای در کار نیست
آری من دیوانهام ، دیوانه بودن عار نیست :))
#ارسالیِشما