گر بگویند عاشقان این بوسه بی دین ات کند ،
من تو را میبوسم و از ریشه کافر میشوم .
تولدت مبارک رفیقِ کمنظیرم 🎇
تو فقط یه آدم نیستی که به دنیا اومدی،
تو یه اتفاقی بودی که افتادی وسطِ زندگیِ من،
و همهچی از اون لحظه یهکم بهتر شد...
بودنت یه حس عجیبه،
یه ترکیب از رفاقت، آرامش، مسخرهبازی و عمق.
از اونایی که نه میشه توضیحش داد،
نه میشه فراموشش کرد.
تو از اون رفیقایی هستی که حتی اگه صداش نیاد، حسش میاد…
یه حس امن، یه حس خالص…
انگار یه گوشه از جهان به اندازهی بودنِ تو، خوب مونده.
امیدوارم امسال،
لحظههات پر باشه از خندههای بیدلیل،
آرزوهایی که یکییکی تیک میخورن،
و آدمایی که قدرِ قلبتو بدونن.
تولدت مبارک ای اتفاق قشنگِ زندگیم 🌌🕊️
🖤🎂🎈💫🧁🌙🫶🩵🍃🌷📎🧸
تولدت مبارک عشق من با یروز تاخیر :)
Selin.mn
کافه نادری.
گاهی دلم میخواهد از روزهایی بگویم که رفتند، از لبخندهایی که دیگر نمیشنوم، و از دستهایی که دیگر نم
در سحرگاه امروز باز یاد تو افتادم ،
ولی مثل همیشه محکوم به سکوت بودم . . .
برایت مینویسم
در دفترم ، در ذهنم ، در کاغذ کوچک مچاله شدی ای . . .
نمیدانم هرکجا که بتوانم برایت مینویسم
آری !
هیچ زمانی این نامه ها بدست تو نمیرسد
اما ، من مینویسم .
──
| نامههایی به هیچکس
کافه نادری.
احساس میکنم بیش از حد بودم و بیش از حد نوشتم و بیش از حد حرف زدم و بیش از حد دوست داشتم و بیش از حد احساس خرج کردم و بیش از حد انرژی گذاشتم و بیش از حد تلاش کردم و بیش از حد خواستم و بیش از حد اعتماد کردم و بیش از حد بغض کردم و بیش از حد غصه خوردم و بیش از حد گذشتم و بیش از حد تقلا کردم و بیش از حد نگران بودم و بیش از حد خستهام.
گویند تو چرا دل به ایشان دادی
والله که من ندادم، ایشان بردند.
_ابوسعید ابوالخیر