کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
کافه نادری.
عشق آتش بس نخواهد داشت حتی وقت جنگ ،
لا به لای جنگ هم من دوستت دارم هنوز .
تو را هر چقدر عطر یاس و ابریشم بغل کرده ؛
مرا صد ها برابر غصه و ماتم بغل کرده : ))🗿
کافه نادری.
جمله دوستت دارم را در طول روز در طول هفته در طول ماه و سال زیاد میشنوی اما مهم این است که چه کسی دو
آدما به محض اینکه بفهمن دوستشون داری
میرن:)
فقط کافیه بفهمم دوسشون داری . . .
هدایت شده از منِاو
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در شب سرما، شب خلوت، شبِ سردرگمی
گرم و مطبوعی شبیه طعمِ چای هیزمی
کاش ذکری یادمان میداد در بابِ وصال
در مفاتیح الجنانش شیخ عباسِ قمی
-حامد عسگری