ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم ، شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم ؛ اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان دنبال هم خواهیم گشت ! به شرطی که نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی .
عهد و پیمانِ تو با ما و وفا با دگران؟
ساده دل ، من که قسم هایِ تو باور کردم
دچارِ معضلی هستم با نامِ "گریه در خنده"
دقیقا بینِ لبخندم، به هقهق میرسد کارم...
امروز بهم ثابت شد هرکاریم که انجام بده تهش کار های نکردم کوبیده میشه تو سرم
همیشه همینه
آدما هرکاری هم براشون کنی تهش باز طلبکارن ازت :)
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هدایت شده از چَشمـــٰانـش
به اخمت خستگی در میرود، لبخند لازم نیست
کنار سینی چای تو اصلا قند لازم نیست..