کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
نمیخواهم جھان را، دستهایت را بده یک شب ؛
که این تنھا تمنا را، فقط با جان توان سنجید .🫂💕
کافه نادری.
هیچوقت به انتقام فکر نمیکنم ؛ چون میوه خراب خودش یه روزی از شاخه میوفته بدون اینکه دستی بهش بخوره ، همه چی بوقتش !
برخی آدم ها تو را خوب بلدند ؛ مثلا میدانند کدام آجر نصفهی دیوار دلت را بیرون بکشند تا دیوارت یکسره فرو بریزد .
اینکه من همیشه خودم رو دوست داشتم به این معنی نیست که فکر میکنم بی نقصم من با خودم بودن کنار اومدم🧏🏼♀🤌🏽.
-کایلی جنر
بدترین افراد کسانی هستند
که به خاطر منافعشان
نه حرف حق می زنند
نه حرف حق میشنوند
و نه حتی حق را می بینند.
رهایم کن ؛
چه خواهد شد اگر دست از سرم درد تو بردارد ؛
همین دردی که روز و شب برایم درد سر دارد ؛
نمیدانی مگر وقتی نباشم روی زانویت ..
دگر حتی نفس هایم برای من ضرر دارد.
امان از من امان از عشق جانسوزم رهایم کن ؛
برایم اتش پنهان اغوشت خطر دارد ؛
تو را ای کاش هرکس مثل من میدید و میفهمید !
تورا هرکس که عاشق میشود حتما هنر دارد ..
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .