کافه نادری.
همیشه اختلاف باعث جدایی آدم ها نمیشه ، گاهی محبت بیش از حد آدم ها رو خفه میکنه .
هیچوقت پیش از اندازه خوبی نکنید !!
مرا از چشم ها انداخت خوبی های بی حدم
که دل را میزند چیزی که بی اندازه شیرین است
هدایت شده از مَـرزِ نیـستی-
هیچکس برای خوب بودن و باشعور بودن ازت تشکر نمیکنه .
تو را به قهوه چه حاجت؟
که چشمهای خوش ات
دو قهوه خانهی دنج اند اگر که باز کنی :)!