هدایت شده از مَـرزِ نیـستی-
هیچکس برای خوب بودن و باشعور بودن ازت تشکر نمیکنه .
تو را به قهوه چه حاجت؟
که چشمهای خوش ات
دو قهوه خانهی دنج اند اگر که باز کنی :)!
دشمن شاید تنها به تو ضربه بزند اما دوست میتواند به تو خیانت میکند ! و خیانت زخمی عمیق تر میزند ؛ کسی که دوست زیادی دارد زیر فشار زندگی میکند .