- کمکمدارمبرمیگردمبههمون
نقطهتاریکیکهکلیجنگیدمتابتونم
ازشبیامبیرون .
هدایت شده از کافه نادری.
اما اگر کسی بتواند در من چیزی را ببیند که نشانش نمی دهم ، در من چیزی پیدا می کند که فقط و فقط برای اوست .
قشنگ ترین حس دنیا، این نیست که کسی دوستت داشته باشه، اینه که در کنارش احساس «کافی بودن» کنی، اینکه لازم نیست نقش بازی کنی، خوشحالتر، زیباتر، قویتر، یا متفاوتتر باشی! وقتی میفهمی میتونی همونی که هستی باشی با همهی ضعف ها، اشتباهها، بیحوصلگیها، و باز هم «دوست داشتنی» بمونی ...!