یه دیالوگ خیلی خوب تو فیلمHyouka بود که میگفت :
تو اسممو میدونی نه داستانمو
تو لبخندمو میبینی نه دردادمو
تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی، نه زخمام
میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم نشونت بدم.
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باعث نشید افرادی که تو زندگیتونن همچین حسی رو پیدا کنن . . .
حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است
کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد🙃💔
#ارسالیِشما
چه بخواهی چه نخوای ، روزی میرسد که به پشت سرت نگاه میکنی و میبینی هر چه عشق بود ، هر چه صدا و خنده بود ، همه در قعر تاریکی مدفون شدهاند ؛ آن وقت است که تازه میفهمی هیچ گاه صاحب چیزی نبودهای ، همه چیز فقط امانتی بود که زمان با بی رحمی پس گرفت .
برگ در هنگام زوال می افتاد و میوه در هنگام کمال می افتد ؛ بنگر که چگونه می افتی ، چون برگی زرد یا سیبی سرخ 🍂🍎.