✨افکار یک گربه خسته🐈⬛
۱ - نه بابا عه😂 ۲-اوووم...؟شاید آفتابگردون؟ یا لاله؟ ۳-از چه نظرررر؟
۱ بزار ویس میدم...
۲-اونایی که جلو معلم خودشیرینی میکننن یا صداشونو بچه گونه میکنن🤢(
یک ساعت دیگه باید باشم باشگاه اونوقت نشستم جلو کولر و توپمم باد نداره☺️🎀
✨افکار یک گربه خسته🐈⬛
۱ پایینی-نزدیک بود خودمم این کارو انجام بدم☺️
بالایی-پوست تخم مرغ و خوردم (همشو )😎