eitaa logo
عفاف و حجاب
432 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
92 فایل
آنچه درباره حجاب و عفاف باید بدانیم. محتوای تبیینی ویژه جهادگران تبیین. @ste_gonabad5 سیاست، سخنواره، پاسخ به شبهات، ضرورت و فلسفه، دلایل عقلی، روانشناسی، اهمیت و... در قالبهای پرده نگار، موشن، کلیپ https://eitaa.com/Chastity/3191
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹جایگاه تمدنی حجاب، حجاب قانونی، دلایل رواج بی حجابی و ... در مصاحبه با نعمیه اسلام لو، پژوهشگر و فعال حوزه حجاب و عفاف متن کامل را اینجا بخوانید👇 http://yon.ir/yAgQS 🔹 قانونی بودن حجاب هم حق و هم وظیفه حکومت اسلامی است و هم حق مردم مسلمان و اصیل این کشور که پس از سالها تلاش و مبارزه بتوانند در جامعه امن از لحاظ اخلاقی زندگی کنند. 🔹 ارزش در نگاه تمدن غرب بر پایه لذت و شهوت بنا شده است، حجاب به عنوان یک نماد مقابله اجتماعی و فردی با این پایه‌های فکری شناخته می‌شود،لذا می توان حجاب را نماد اسلام در تقابل با تمدن غرب دانست.بنابراین مسأله حجاب بیش از ما برای دشمن مهم است 🔹 در دنیا به خاطر حجاب آدم می‌کشند، ‌زنان محجبه را اخراج می‌کنند و یا از ورود آنان به مراکز مختلف جلوگیری به عمل می‌آید. چرا آن‌قدر غرب از این مسأله وحشت دارد؟ 🔹 بخشی از وضعیت بی‌حجابی و بدحجابی به ضعف ما بازمی‌گردد و بخشی به نقشه‌های دشمن، اما بخشی از آن به غریزه‌های ذاتی، شهوت و میل به گناه بازمی‌گردد که حتی اگر بهترین‌ کارهای فرهنگی را هم انجام دهیم و بر نقشه‌های دشمن نیز غلبه کنیم، باز هم میل به گناه در انسان وجود دارد. 🔹 لزوما نمی‌توان گفت که همه تقصیر شرایط بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه ما به گردن ماست و کوتاهی‌هایی داشته‌ایم. شاید ما این مسأله را به خوبی نفهمیده‌ایم که غریزه جنسی یکی از قوی‌ترین غرایز بشر است که در طول تاریخ بر سرنوشت بشر مؤثر بوده و درواقع آن را دست‌کم گرفته‌ایم و برای آن برنامه‌ریزی خوبی نداشته‌ایم. 🔹 با مقایسه وضعیت آزاد اندیشی در کشورهای غربی و کشورهای نیمه آزادی مثل ترکیه، مالزی و لبنان در مقابل ایران متوجه می‌شویم که آمار تجاوز و بارداری‌های نوجوانان در این کشورها بالاتر از ایران است. برای مثال کشوری مثل ترکیه بیشترین آمار بارداری نوجوانان را دارد. آمار همجنس‌بازی در کشور لبنان هم به شکل چشمگیری در حال افزایش است. حال باید کسانی که به دنبال برداشتن مسأله حجاب قانونی در کشور هستند پاسخگو باشند؛ چرا نتایج نحس بی‌بندوبار جنسی در این کشورها بیشتر است؟ 🔹 آیا بر اساس اصول دموکراسی هم می‌توان این مسئله را قبول کرد که در کشوری که مردم برای اعتقاداتشان انقلاب کرده‌اند، احکام اجتماعی بر پایه این اعتقادات نباشد. ــــــــــــ @fatemi222
﷽| حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب خوانندگان گرامی را دعوت می‌کنیم، تمام شبهات حجاب و زنان را اینجا بخوانند👇 http://yon.ir/SHBHEJAB ــــــــــــــــ 🚩 پاسخ شبهات فضای مجازی👇 🆔 @shobhe_ir
﷽/ حقوق زن ❌ شبهه سیمین بهبهانی چقدر قشنگ گفته : حق حضانت برای تو درد زایمان برای من نام خانوادگی برای تو نام خانوادگی برای تو زحمت خانواده برای من سند خانه برای تو بیگاری خانه برای من چهار عقد برای تو حسرت عشق برای من هزارصیغه برای تو حکم سنگسار برای من هوس برای تو عفاف برای من این بود ازادی و برابری حقوق برای زن و مرد. . . زنها حق اعتراض ندارند!!!!! ️ ️ ️ ارام بمير بانو كه حتي عكست را پس از مردن برروي اگهي ترحيمت نميزنند!!!! ✅ پاسخ 🆔 @shobhe_ir 🔹این متن، (که به احتمال زیاد از دروغ های فضای مجازی است و نه نوشته های سیمین بهبهانی) چیزی بیش از یک مغلطه نیست؛ یعنی غیر از دروغ هایی که در آن هست (مثلاً اختصاص حکم سنگسار به زنان) چیز هایی که هیچ ربطی به هم ندارند را در کنار هم قرار داده و بعد یک نتیجه گیری غلط کرده است. 🔹توضیح اینکه همه‌ی نظام های حقوقی دنیا در مورد حق حضانت سعی می کنند به طور کلی نفع بچه را در نظر بگیرند و فارغ از احساسات و جنجال های پیش آمده در زندگی زن و شوهر ببینند حضانت کدام یک از زن و شوهر بیشتر می تواند مصالح فرزند را تامین کند. نظام حقوقی اسلام هم همین نکته را در نظر گرفته و متناسب با سن بچه و نیاز بیشتر به پدر یا مادر گاهی حق حضانت را به مادر داده و گاهی به پدر. 🆔 @shobhe_ir 🔹مشخصاً طبق ماده 1169 قانون مدنی، حضانت و نگهداری طفلی را که ابوین او جدا از هم زندگی می‌کنند تا هفت سالگی به مادر و پس از آن به پدر واگذار کرده است. البته باید توجه داشت که حسب تبصره ماده مذکور که در تاریخ 8 آذر 1382 به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است «بعد از هفت سالگی در صورت حدوث اختلاف حضانت طفل با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می‌باشد. بنابراین هیاهو در این گونه موارد، از سوی اسلام ستیزانی بلند می شود که از هر امر احساسات برانگیزی برای هجمه به احکام اسلامی استفاده می کنند. 🔹در خصوص سنگسار هم همانطور که اشاره شد، باید دانست که به دلیل عواطف و احساسات بیشتر زنان سعی دارند تا اینگونه القا کنند که این حکم مختص زنان است و اسلام را یک دین زن ستیز معرفی کنند. در حالی که اولا شرایطی که دین برای اثبات اصل حکم سنگسار در نظر گرفته بسیار سخت است تا حدی که اثبات آن چیزی نزدیک به غیر ممکن است و ثانیاً این حکم مخصوص زنان نیست و شامل هر مرد و زن همسرداری که به کانون مقدس خانواده خیانت کند، می شود. 🆔 @shobhe_ir 🔹در خصوص تعدد زوجات هم بارها گفته شده هر نظام حقوقی، از جمله نظام حقوقی اسلام، برای قانون گذاری بیش از هرچیز عقل و مصالح افراد و جوامع را در نظر می گیرد تا احساسات زودگذر و بدون منطق را. از این رو با توجه به وضعیت اجتماعی هر یک از زن و مرد (که آمار فراوان دختران در خانه مانده، ما را از هرگونه توضیحی بی نیاز می کند) و همچنین وضعیت جسمی و روانی آنها، مرد اجازه دارد تا در صورت وجود شرایطی، بیش از یک همسر اختیار کند و البته اگر به این مسئله به شکل جامع نگاه شود، (نه فردی) این مسئله به نوعی در جهت حمایت از زنان است. بله! آن زنی که موفق به ازدواج شده شاید از اینکه رقیبی پیدا کند ناراحت شود، اما اگر به طور کلی به این مسئله نگاه شود و حق و حقوق جمعیت زنان زیادی که موفق به ازدواج نشده یا دچار شکست در ازدواج شده اند یا همسر خود را در اثر سوانح مختلف از دست داده اند، هم در نظر گرفته شود، معلوم می شود که اجازه تعدد زوجات به نوعی حمایت از این دسته از زنان محسوب می شود. 🔹تکرار و تاکید می شود که طبق آیات قرآن و روایات، هر مردی مجاز به انتخاب بیش از یک همسر نیست و باید شرایط لازمی را دارا باشد. ــــــــــــــــ ☑️ پاسخ شبهات فضای مجازی👇 🆔 @shobhe_ir
❌ شبهه ۴۷۶ حجاب قانون تبعیض آمیز است و ما زیر بار قوانین نمی رویم تبعیض چه دینی باشد چه اجتماعی چه اقتصادی و ... برای ما فرقی نمی کند. پاسخ 🆔 @shobhe_shenasi 🔹 تبعیض یعنی چه؟ مسلما به معنای تفاوت نیست. تبعیض یعنی ترجیح یک نفر بر دیگری در شرایط مساوی یا در شرایطی که فرد ترجیح داده شده، پایین تر باشد. بنابراین تفاوت قانون را نمی توان تبعیض نامید. اگر اینطور باشد، خدمت سربازی را هم باید تبعیض نامید، لزوم نفقه که بر مردان واجب هم تبعیض است، یا مرخصی زایمان هم تبعیض است، مردان هم باید مرخصی زایمان داشته باشند!!! 🔹 اما در مورد مخالفت عده‌ای اندک با قانون حجاب هم بارها گفته ایم که صرفنظر از حکم الهی حجاب، طبق قواعد دموکراسی هم احترام حجاب لازم است. چون اکثر مردم با رأی به قانون اساسی خواستار اجرای دستورات اسلام هستند. اینکه عده قلیلی ( که سعی می کنند با هیاهو و به کمک ماهواره و شبکه های اجتماعی، القاء کنند که زیادند ) به هر دلیلی قانون شکنی کنند، نه عقل سلیم اجازه می دهد ونه در هیچ جای دنیا چنین چیزی مجاز است. مخصوصا اینکه سردمداران اینگونه حرمت شکنی ‌ها بارها صریح و غیر صریح ابراز کرده اند حجاب بهانه است، بلکه هدف اصلی مبارزه با نظام، اسلام و ارزش‌های اسلامی است. 🚩 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
چرا در شعارها و کارهای فرهنگی هفته حجاب و عفاف، پوشش مردان موضوعیت ندارد و فقط به پوشش زنان توجه می شود؟ در حالیکه پوشش و عفت نگاه و کلام مردان این روزها بسیار تاسف بار است. ✅ پاسخ اگرچه باید پذیرفت که کوتاهی هایی صورت گرفته اما اصولاً در زمینه‌ی قانون گذاری های اجتماعی میتوان برای رفتار محسوس افراد قانون وضع کرد مثلاً هرچند حسد یا تکبر اخلاق های بسیار ناپسندی هستند اما چون از خلقیات درونی افراد محسوب می‌شوند، نمی‌توان تحت قانون و قانونگذاری قرار گیرند، نگاه نیز اگر چه یک نوع رفتار است اما به دلیل نامحسوس بودن کمتر تاب قانونمند شدن را دارد مثلا اگر مردی به زنی نگاه حرام کند می‌تواند به راحتی انکار کند که به سمت دیگری نگاه می‌کرده یا توجیهات دیگر. اساساً تفاوت علم اخلاق با علم حقوق در همین است، علم حقوق به نحوه‌ی قانونمند کردن رفتارهای انسان می‌پردازد و از ضمانت‌هایی مانند مجازات برخوردار است اما در علم اخلاق به توصیه هایی بسنده می‌شود و ضمانت اجرای آن تنها باورها و عقاید شخصی است. 🚩 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
▫️ با آزادی و حق پوشش منافات دارد ✅پاسخ ترفندی که مخالفان حجاب در این زمینه در پیش گرفته اند، این است که با به کار بردن کلمه «اجبار» مساله را به نحو خاصی طراحی کنند که مخاطب، گرفتار نوعی «بازیِ باخت-باخت» شود. وقتی مساله به این صورت مطرح میشود که «آیا اسلام طرفدار حجاب اجباری است؟» هرپاسخی، باخت موضع شما در قبال حکم اسلام را قطعی کرده است: اگر گفتید «نیست»، یکی از واجبات اسلام را که مورد اتفاق شیعه و سنی است انکار کرده اید؛ و اگر هم گفتید «هست»، بار منفی کلمه «اجبار» در دوره ای که شعار آزادی مهمترین محور ارزش گذاریها شده، چنان بر دوش شما سنگینی میکند که از اسلام چهره ای خشن ارائه میگردد و موجب میشود فضاهای عاطفی بر تحلیل منطقی غلبه کند. اگر بناست واژه درستی در این مورد استفاده کرد، مناسبتر به نظر میرسد. توضیح اینکه در هر جامعه ای بر اساس ارزشهای آن جامعه نسبت به بُروز رفتارهای شهروندان و از جمله پوشش، قوانینی وضع میشود که رعایت آن بر همگان لازم است. حتی در لائیک ترین جوامع هیچ کس نمیتواند به بهانه آزادی، کاملاً برهنه در جامعه حاضر شود. یا حتی به کارمندی اجازه نمی دهند، با لباس منزل، به محل کار برود و... زیرا اساسا وضع قانون به همین دلیل است تا اجازه ندهد ارزشهای پذیرفته شدهٔ جامعه هتک شود. البته بدیهی است که هر جامعه بر اساس ارزشهای همان جامعه، قانون وضع میکند. و می دانیم که حجاب، هم از ارزشهای اصیل اسلام و هم یادگار نیاکان ما در دوران ایران باستان است. خلاصه اینکه همانطور که واژه هایی مانند پشت یا دزدی نکردن اجباری و... نمیتواند قوانین مربوط به آن را زیر سوال ببرد، فضاسازی های مربوط به حجاب نیز به همین شکل است. ــــــــــــــــ @fatemi222
❌ شبهه 506 مقایسه حجاب و برده‌داری ✍ حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم طرفدارای حجاب اجباری می گن، به هرحال قانونه و قانون باید رعایت بشه. در حالیکه هر قانونی که خوب نیست، برده داری هم یه زمان قانون بود. نباید به اون اعتراض می کردن؟ ✅ پاسخ 🆔 @shobhe_shenasi اولاً اعتراض با قانون شکنی تفاوت دارد. بارها گفته شده که حتی نسبت به نظرات رهبر انقلاب هم هرکس می تواند انتقاد یا اعتراض خود را با صراحت (نه با توهین و هیاهو یا دروغ و تهمت) بیان کند. ثانیاً اینکه درسته هر قانونی الزاماً به معنای خوب بودن آن نیست، اما مرجع تشخیص خوب و بد قانون، دشمنان قسم خورده ملت، مانند رادیو اسرائیل و صدای امریکا و ... نیستند. یا حتی اون دختر خانمی که به تحریک این رسانه ها دست به قانون شکنی میزند ملاک تشخیص قانون خوب و نیست. اگر بنا به این باشد سنگ روی سنگ بند نمی شود، از فردا هرکسی قانونی را که دوست ندارد به آن لقبی مانند «اجباری»، «بد»، «ضد بشری» و... می دهد و زیر پا می گذارد. مثلاً کسی فلان چراغ قرمز را بد می شمارد، دیگری فلان "ورود ممنوع" را نابجا می داند، و سومی هم محدودیت سرعت در خیابان ها را "اجباری" می شمارد و با عدم رعایت سرعت مجاز جان دیگران را به خطر می اندازد. واضح است که برفرض در یکی از موارد فوق هم حق با افراد باشد، راه آن قانون شکنی نیست چرا که باعث هرج و مرج شدیدی می شود که دود آن در چشم همه مخصوصاً خود فرد می رود. بلکه برای اعتراض به آن باید از مسیرهای مشخص اقدام کرد. دست آخر اینکه اساساً مقایسه حجاب و قانون برده داری؛ نابجا است. برده داری یک قانون ظالمانه بود فطرت سالم هرکسی (جز آنها که منافعشان اقتضا می کرد) آن را رد می کرد. اما برعکس آن حجاب دارای منافع زیادی است که حتی اندیشمندان غیر مسلمان نیز به آن اذعان می کنند. این پیوندها را ببینید https://ghorbanimoghadam.ir/877 https://ghorbanimoghadam.ir/876 و جز افرادی که توسط برخی رسانه های ضد اسلام ذهنیت منفی پیدا کرده اند، کسی با آن مخالفتی ندارد. 🔹 پ.ن. اسلام عزیز هم قانون برده داری را نسخ کرد و تنها متجاوزان به میهن را قابل برده گیری دانست و آن بدین خاطر بود که متجاوزان به جای زندان های دولتی، دوران محکومیت خود (حبس ابد) را در بخش خصوصی سپری کنند. این باعث می شود که نه تنها هزینه هنگفتی از دوش جامعه و بیت المال برداشته شود، بلکه زندانیان با آداب و فرهنگ اسلامی آشنا شده و سپس زمینه آزادی آنها فراهم گردد. (توضیح کامل در پست های قبل آمده است) ــــــــــــــــ ☑ پاسخ شبهات فضای مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
🍃🌹آیه روز (۲۱تیرماه روز عفاف و حجاب) 🔸وقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىَ جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ ... 🔹و به زنان با ایمان بگو چشمهای خود را (از نگاه هوس‌آلود) فروگیرند، و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را -جز آن مقدار که نمایان است- آشکار ننمایند و (اطراف) روسری‌های خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود)، و زینت خود را آشکار نسازند مگر برای شوهرانشان، یا .... 📗 سوره نور قسمتی از آیه ٣١ ✨🔸۲۱تیرماه روز عفاف و حجاب گرامی باد. ✅ تفسیر روان یک آیه👇 https://eitaa.com/joinchat/2917007367C712c2d4b70
❌شبهه 501 تا امروز چه کسی را باحجاب کرده است؟ چرا اصرار به اجرا داریم؟ ✅ پاسخ 🆔 @shobhe_shenasi 📚گفته شده است قوه قهریه در موضوع برخورد با بی تاثیر است. بی تاثیر در چه چیز؟ برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است بی حجاب ، باحجاب شود. غلط فاحشی است. برخی تصور می کنند با گشت ارشاد قرار است در جامعه رشد کند. این نیز غلط فاحشی است. ⁉️پس گشت ارشاد چیست؟ گشت ارشاد دفاع از حق الناس است؛ چیزی فراتر از حق الله. حجاب فردی، تکلیف شرعی و حق الله است ولی وظیفه نظام، دفاع از حق الناس است. اشتباه سوال کننده این است که تصور می کند رفتار قهری برای اصلاح بدحجاب است. آن نیز هست ولی اولویت اول نیست. برخورد قهری برای صیانت از جامعه دینی است. قوانین حکومت باید به نحوی باشد که نه تنها اهل احساس غربت نکنند، بلکه فضای اجتماعی نیز به خودی خود مشوق آن‌ها باشد. قانونی شدن حجاب یکی از روش‌هایی است که فضای اجتماعی را با خواست درونی اهل حجاب، هماهنگ میکند. کسانی که معتقدند حجاب باید اختیاری باشد که هرکس هرطور تمایل داشت به خیابان بیاید احتمالا حاضر نیستند عواقب این حرف شان را بپذیرند. اگر حجاب محدودیت نداشته باشد، آنگاه نباید انتظار داشته باشند خانواده به سبک شرقی و اسلامی اش حریم و حرمت داشته باشد. رهاسازی جامعه و اباحه گری روی دیگرش روابط نامشروع زن و مرد و به هم خوردن کانون خانواده و... است. آنچنان که امروز در غرب شاهدیم. حجاب اختیاری یک زنجیره است که روی دیگرش ابزاری شدن زن در جامعه است. پای عوارض این زنجیره می مانیم؟ پس قوه قهریه صیانت از جامعه ایست که قرار است بستر ذکر و معنویت و تدین باشد نه الزاما کرد. میزمعارف ــــــــــــــــ 🚩 پاسخ شبهات فضای مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
▫️ ﷽ 🔹آیا بدحجاب تر شدیم؟ 🔹آیا بدحجابی مساوی است با بی دینی؟ 🔹آیا بدحجابی ها سیاسی است؟ شبهه ای که وجود دارد اینست که آیا رشد بدحجابی در ایران نشانه بی‌دینی است؟ آیا بدحجابی بدتر شده است؟ آیا بانوان ما نسبت به سال 57 بی تقواترشدند؟ آیا بدحجابی سیاسی است؟ پس چرا می گوئید جامعه معنوی ترست؟ به نظر می رسد بدحجابی در جامعه ما بد روایت شده است. این روایت نادرست باعث شده واکنش ها به بدحجابی عجیب و غریب باشد. یکی فکر می کند بدحجابی در ایران سیاسی است و تلاش می‌کند آن را به براندازی نزدیک کند و دیگری فکر می کند بدحجابی در ایران ناشی از کاهش دین ورزی است و تلاش می کند اصلا اهمیت حجاب را منکر شود. اما واقعا ریشه بدحجابی در جامعه ماچیست؟ ماجرا را از منظری متفاوت ببینید. 🔹بدحجاب تر؟ گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد حدود 30 تا 40 درصد جامعه حجاب شرعی دارند. اما بقیه که حجاب شرعی ندارند اعتقادشان به حجاب چیست؟ نتایج 3 پژوهش رسمی سازمان تبلیغات و ارزش‌‌ها و گرایش ایرانیان وزارت ارشاد و کتاب وضعیت‌سنجی پوشش و آرایش ایرانیان، نشان می دهد 90درصد جامعه به حجاب شرعی اعتقاد و آن را ضروری می دانند و 85 درصد آن را مانع ارتکاب گناه در جامعه می دانند. اما اشکال این است که اما در مصداق حجاب تابع عرف، راحت طلبی و زیباپسندی هایی هستند که منشاء غربی دارد. این آمار یعنی جامعه نسبت به ضرورت حجاب و جنبه دینی و شرعی آن، کاملا معتقد عمل می‌کند اما در مصداق دچار غفلت است. یعنی بین قرائت شرعی حجاب و قرائت عرفی آن از سر غفلت تفاوت قائل شده است. مضافا اینکه هرچند پوشش رکن اصیل حجاب است اما حقیقت حجاب حیا و عفت است. امری که در قاطبه¬ی زنان جامعه ی ما وجود دارد. بنابراین بدحجابی در جامعه نه منشا سیاسی دارد و نه نشانه¬ی بی دینی. حضور پرشور زنان با پوشش های مختلف در صحنه های انقلابی مانند راهپیمایی ها، تشییع شهدا، انتخابات، راهیان نور و همینطور مجالس مذهبی مانند اعتکاف، اربعین، شبهای قدر و مجالس سیدالشهدا نیز اینکه بدحجابی سیاسی است یا نشانه ی بی دینی است را کاملاً رد می کند. 🔹خطای تحلیل ایستا تحلیل نقطه ای یعنی مقایسه زنان در سال 97 با زنان در سال 57 بدون اینکه شرایط جامعه تحلیل شود. اساسا تقوای جامعه را باید در حرکت تحلیل کرد. برای اینکه تقوا را تحلیل کنیم باید شرایط و هجمه دشمن و قدرت شیطان را هم در نظر گرفت. همجه ی سنگین رسانه های شیطانی در این سالها به هیچ وجه با وضعیت سال 57 و قبل از آن قابل مقایسه نیست. تقوا در مسیر حرکت و اجتماعی شدن شکل می‌گیرد نه سر سجاده و در خلوت و انزوا. با این سخن باید سوال کرد خانم بدحجاب در جامعه امروز با این حجم از هجمه‌های شیطانی چه میزان جلوتر از زنان سال 57 است؟ از این گذشته زن در جامعه امروز در سطوح مختلف علمی و خدمت رسانی حضور دارد. امری که در گذشته هیچ نشانه ای از آن نبوده است. 🔹حجاب پرقدرت نکته مهمتر از همه رشد کیفی حجاب است. حجاب پرقدرت، حجابی است که از سر جهل و و... نیست، بلکه امروزه حجاب ابعاد انقلابی پیدا کرده است و یک اعتقاد راستین به مبارزه و است. چنین حجابی را در کدام برهه از تاریخ سراغ داریم؟ ــــــــــــــــ @fatemi222
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | ۲۱ تیرماه سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه فرمان کشف حجاب رضاخان در سال ۱۳۱۴ 🚩 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi