نابینا غصه نخور. در دنیا چیز قشنگی برای دیدن وجود ندارد؛
ما هم که میبینیم خود را به کوری زدهایم.
باورم کن.
ماهیها گریهشان دیده نمیشود، گرگها خوابیدنشان، عقابها سقوطشان و
انسانها درونشان...
-صادق هدایت
کنار چای و آتش بارها یاد تو افتادم
چه دلتنگی شیرینی، چه خوشبختی کوتاهی . . .
ـ حامد عسکری
همیشه میگفتن یار خوب تموم ماجراس...
ولی باید بگم نه اشتباهه...
رفیق خوب تمام ماجراس..
یه رفیق که تو کل زندگیت پا به پات باشه...
تو سختیا... تو شادیا...
مرسی که هستی رفیق : )