کنار چای و آتش بارها یاد تو افتادم
چه دلتنگی شیرینی، چه خوشبختی کوتاهی . . .
ـ حامد عسکری
همیشه میگفتن یار خوب تموم ماجراس...
ولی باید بگم نه اشتباهه...
رفیق خوب تمام ماجراس..
یه رفیق که تو کل زندگیت پا به پات باشه...
تو سختیا... تو شادیا...
مرسی که هستی رفیق : )
چـــٰاوان .
همیشه میگفتن یار خوب تموم ماجراس... ولی باید بگم نه اشتباهه... رفیق خوب تمام ماجراس.. یه رفیق که تو
ولی خودمونیما تو عصبانیت منو دیدی و موندی تو گریه های منو دیدی و موندی
تو از من ورژنی رو دیدی که کسی نمیتونست تحملش کنه و بازم موندی..