آیا خبر داری که تک تک کلمات را با تمام جانم،
تنها برای آن که تو بخوانی میفرستم..؟
چـــٰاوان .
آیا خبر داری که تک تک کلمات را با تمام جانم، تنها برای آن که تو بخوانی میفرستم..؟
پس تمامش را به خودت بگیر ای عشق دور افتادهام : ) )
پرسیده بودی: "من نباشم چه خواهی کرد؟"
قرارِ ما بر صداقت است.
من، بیتو نخواهم مرد.
تنها شوقِ زیستن در من میمیرد.
مهربانترین قسمتِ زندگیِ هر شخصی، زمانیست که آن کسی را که دوست دارد، دوستش بدارد!
منظورم را میفهمی؟
اینکه کسی باشد که تو را آن طور که
دلت میخواهد دوست بدارد،
میشود مهربانترین قسمتِ زندگیِ تو...
نسبت به تمامِ مسائل خوشبین میشوی،
لبخند میزنی، ایده میدهی،
فکرت باز میشود و حتی دیگر نسبت به مسائلی که دلت را میزد واکنش نشان نمیدهی!
در دوست داشتن، نیروی عجیبی نهفته است.
این را وقتی که تو را خیلی دوست داشتم
فهمیدم...