eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
برای دوستان قمی
قم فلکه مفید هم محل تجمعه دوستان
تا اطلاع ثانوی موقع سحر و افطار اشک می‌ریزیم و بعد از جا بلند می‌شیم و در مسیر اشک می‌ریزیم و می‌جنگیم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
جنگ جنگ تا پیروزی✊🏻🇮🇷
https://eitaa.com/Chocolate2005/22525 بنده الان اطراف تهرانم و اقوامم دارم توی تهران که تخلیه هم نکردن اتفاقا و به خودمم باشه در اولین فرصت میپرم تهران هرکاری لازم باشه میکنم، ولی خدایی یه کوچولو عقلتونو به کار بندازید میخواید آتش بس شه که دوباااره تو یه زمان دیگه حمله کنن بهمون و باز یه عالمه شهید و خرابی؟؟؟؟؟!!!!! مثل دفعه پیش که آتش بسو پذیرفتیم و چیشد؟ کی دوباره حمله کرد و فرمانده کل قوا رو شهید کرد و جنگو شروع کرد باز؟؟؟ خب الان که زدن بزنیمشون و اینقد ادامه بدیم که دیگه بخوانم نتونن دوباره بزنن!!! بابا من دارم میگم مرگ یه بار شیونم یه بار، هرسری چندوقت یه بار بخواد این اوضاع باشه خود تهرانیا واقعا راضی ان؟؟؟؟ یا تو جنگ یا تو احتمال جنگ؟؟؟؟ برای همین میگیم جنگ جنگ تا پیروزی، چون اگه ناتوانشون نکنیم هر آتش بس و قطع نامه ای فقط یه چیز موقته و باز اگه ما غلام حلقه به گوششون نشیم قراره موشک بارونمون کنن! شرایط سخته ولی سخت تر از اینم وجود داره پس درست فکر کنید!! باید پایان جنگ تضمینی و قطعی باشه و تنها تضمینم اینه که اینا دیگه توان نداشته باشن وگرنه هر زر مفتی بزنن دروغه!!!
هدایت شده از هویجوری...🇮🇷
🇮🇷 استمرار حضور مردم قم در مساجد و میادین شهر به همراه وداع با پیکر مطهر شهدای حملات آمریکایی _ صهیونیستی ⏱امشب (دوشنبه) ساعت ۲۰ در مناطق محوری شهر 📍میدان مفید 📍میدان نبوت و میدان توحید 📍چهل اختران(صحن جدید امام زاده موسی مبرقع(ع) ) 📍میدان امام 📍پردیسان مسجد فاطمة الزهرا (س)خیابان سلمان
هدایت شده از برگ زیتون🌿
⭕️پیامی در حال پخشه که نهاد رهبری دانشگاه تهران گفته چله نگیرید! و سوره فیل رو مثال زده و از علوم غریبه گفته! ❌عزیزانِ من، سوره‌های قرآنی و دعاهای مأثوره از اهل‌بیت، هرگز به ضرر جبهه مسلمین عمل نمیکنن. ‼️این کلمات پاک هستن و کلمات پاک، هرگز در اختیار اجنه قرار نمیگیره. مثل این میمونه شما بگید اگر شمع روشن کنی، تاریکی پیروز میشه! ✅بله اولویت برای خواندن دعاها، سوره فتح و دعاهای توسل و ۱۴ صحیفه هستن، اما این عقاید باطل و مشرکانه که سوره فیل خوندیم که سیدحسن شهید شد رو رواج ندید❗️ 💯اگر جایی دیدید دعانویس‌های جنی، آیه‌ای می‌نویسن، با تغییر مینویسن! یه کلمه رو جابجا میکنن یا حتی حروف و مصوت‌ها رو تغییر میدن تا معنا تغییر پیدا کنه و دیگه قرآن نباشه! 📵هرگز مزخرفات شرک‌آلود از این دست که فلان تعداد سوره قرآن خواندن به لشگر شیاطین کمک میکنه باور نکنید! ⛔️اجنه از چیزی جز پلیدی و کثافات بهره نمیگیرن.‌ بخاطر همین جن‌گیرها به قرآن توهین میکنن! تا با ایجاد گناه‌ و کثافات به شیاطین نزدیک بشن! ذات کلام خداوند نوره و نور، برّنده‌ی اینهاست! 🔆به تعداد و اینا هم توجه نکنید که طبق خود قرآن، فَاقْرَؤُا ما تَيَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ! هرچی میتونید قرآن بخونید! نور به هر تعدادی منتشر بشه، نوره! پلیدی نیست! (این موضوع فارغ از اینه که نهاد رهبری دانشگاه هرگز چنین پیام مزخرفی رو منتشر نکرده!) @babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
⭕️پیامی در حال پخشه که نهاد رهبری دانشگاه تهران گفته چله نگیرید! و سوره فیل رو مثال زده و از علوم غر
میخوان که با این چرت و پرتا تو دلمون ترس بندازن که کمتر خونده بشه قرآن با این خرافاتی که کاملا غیرعقلی ان و ادم فکر کنه میفهمه
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 تا آن ‌وقتی که می‌توانید، کنید، وقتی دیدید که دارید شکست می‌خورید باز هم کنید، تا برسید به آن لحظه‌ای که دیگر یقین می‌کنید که حتماً شکست خواهید خورد، باز هم کنید. وقتی در آن لحظه‌ای که یقین دارید حتماً شکست خواهید خورد، باز به تلاش و کوشش ادامه دادید آن وقت و فتح نصیبتان خواهد شد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ جنگ جنگ تا پیروزی ✌️ @saeedism
رفقا انشاءلله امشب میخواییم حضور در میدانهایی ک پوشش مردمی میخواد داشته باشیم انشاءلله قرار ما ساعت ۱۷:۳۰ میدان امام حسین میخواییم قبل از اذان انشاءلله شروع کنیم تا بعد از اذان و زمان تجمع انشاءلله قراره پرچم کوچک پخش کنیم و تصویر رهبری ی یاعلی بگید حداقل ۱۰ نفر نیاز ب حضور دارن
هدایت شده از شهاب پارسا
رسانه میتونه کاری کنه که تو با چشمای خودت ببینی ترامپ داره کودکان و مردم بیگناه رو میکشه ولی بهش بگی ناجی ایران؛ البته لقمه‌ی حرام هم بی‌تاثیر نیست.