هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
خب بسم الله؛
ضمن تبریک اعیاد، باتوجه به شرایطی که داخلش هستیم و همهامون دنبال راهی هستیم تا بتونیم یه کار کوچکی برای وطنمون و کسایی که در حال حفاظت ازش هستن انجام بدیم، قصد داریم که برای نیروهای مسلح عزیزمون که این روز و شبها جانشون رو کف دست گرفتهان و وسط میدون هستن، یه سری تغذیه تدارک ببینیم🇮🇷.
✅این کار توسط یه واسطهی مطمئن انجام میشه و پولها برای ایشون واریز خواهد شد.
برای این کار نیاز به همت حداکثریاتون داریم، پس یه یاعلی بگین تا با کمک همدیگه این شب عیدی، به نیروهای مسلح با افتخارمون، قوت دوباره بدیم🌱.
توی خزانهی کتابخانه داخل پیامرسان "بله" (لینک در بیو و همچنین در زیر قابل مشاهده است) همیشه پاکت عیدی قرار میگرفت، این سری شما با هرچقدر که در توانتون هست توی این کار خیر، دخیل بشین.
(کما فیالسابق، لینک زیر رو
http://ble.ir/join/8m922r43dM
کپی کنین داخل فضای ابری یا saved message پیست یا الصاق کنین و بعد واردش بشین. اونجا پاکت واریز قرار میگیره).
اگه به هر دلیلی داخل "بله" نشد، میتونین به شماره کارتشون که در زیر قرار میگیره، واریز کنین(روش بزنین کپی میشه):
6037998273023084ان شاءالله که مورد قبول حضرت صاحب الزمان (عج) واقع بشه، اجرتون با اباعبدالله.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تهران_ورامین_خیرآباد_تجمعات شبانه بعد از سال تحویل 1405
#Photography
#aesthetic
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بعد از هشت سال دوباره نوروز داریم میریم سفر، البته مجبور بودیم وگرنه سفر و خوش گذرونی نداریم فعلا تو این شرایط.
#Photography
#aesthetic