eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍ توجه کنید که حضور ما در خیابان چه پشتوانه عظیمی ‌ست که قوای مسلح‌مان در سخت‌ترین شرایط و همزمان با تقدیم جان،‌ازین حضور به عنوان روحیه و دلیل اصلی برای ادامه مبارزه یاد میکنند. ‌ هیچ اهمیتی به دروغ‌های خوک زرد ندهید چراکه اگر سندی برای سخنانش داشت حتما رو میکرد. جز دروغ،‌التماس،‌حفظ بازار با بدبختی و آخرین دست وپا زدن‌ها،‌هیچ‌چیز ارزشمندی در چنته ندارند. ‌ اکنون تنها باید وحدت ملی داشت. ‌‌ 📌 خبر فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
این پیامای بالا در جواب اونایی که میگن جنگ نباید طولانی شه: پ.ن: همین الانشم آمریکا و اسرائیل پدافن
https://eitaa.com/Chocolate2005/23115 بنده اصن به گفته شما کسی که فرار کرده رفته تو سوراخ قایم شده، ولی افراد بسیار بسیار زیادی وجود دارن که دارن تو تهران و اصفهان و اهواز و جاهای دیگه ای که به قول شما شدید بهشون حمله میشه زندگی میکنن یا حتی کسایی که شهید دادن، ولی عینا و دقیقا همین تفکر بنده رو دارن. شما در جواب اونا چی میگی؟ به اونا که نمیتونی تهمت تو سوراخ قایم شدن بزنی یا بگی این موضعت به خاطر اینه که از جنگ دوری(که منم نیستم ولی خب با فرض شما پیش میریم). دقیقا با چه دلیلی میخوای ردشون کنی؟ اون دلیل رو به بنده هم بگید. دقیقا چه دلیلی میارید برای حرفتون که میگید آتش بس کنیم با کسی که یه بار باهاش آتش بس کردیم و سری بعد دوباره بدتر و محکم تر زدمون و الانم آتش بس کنیم باز میره خودشو جمع و جور میکنه و تجدید قوا میکنه و یه جوری میزنه باز که اینبار دیگه معلوم نباشه بتونیم دست برترو داشته باشیم یا نه؟ چه دلیل منطقی ای میاری که اشکال نداره الان اتش بس شه و دشمن بره قوی شه بیاد دوباره بدتر بزنتمون؟ واقعا دوست دارم دلیلتون رو بدونم، شما دلیل منطقی بیار اونوقت هرچی شما بگی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/23115 بنده اصن به گفته شما کسی که فرار کرده رفته تو سوراخ قایم شده،
از حالت فرضی شماهم که بیایم بیرون، ما و خیلیای دیگه هم دور و برمون خبریه و سرصدا میشنویم و اطرافمونو میزنن و شیشه ها میشکنه و درا باز و بسته میشه و پدافندارو میبینیم و صدای جنگنده میشنویم، پالایشگاه تهرانم که زده بودن دود و بوش کل جایی که بودمو گرفته بود. تهران پایتخته و جایی مثل اصفهانم نطنز داره و جایی مثل اهوازم نزدیک شرکتای نفتی و پالایشگاهاس و طبیعیه اینجور جاها رو بیشتر بزنن و میدونیم که میزنن و دعا میکنیم انشاءالله ساکنین این شهرا در سلامت باشن و خدا دلشونو آروم کنه و بهشون قوت قلب و ایمان بده و اجرشونم میده انشاءالله، ولی خیلی از شهرای دیگه هم دارن جنگو تجربه میکنن. تو همون قمی که میفرمایید بنده ازش فرار کردم، یه محله مسکونی قدیمی فوق العاده پرتراکم رو زدن و یه عالمه شهید دادیم، جاهای دیگه رو هم زدن و میزنن. تو همون اطراف تهرانی که میگید بهش فرار کردم و توش قایم شدمم هم به چشم پدافندو دیدیم که جنگنده دشمنو منهدم کرد و هم دقیقا تو همون محله ای که ساکنم باز تو منطقه مسکونی موشک زدن و یه عالمه شهید شدن نظیر عکاس و فیلمبرداری که همیشه تو تجمعات محله ایمون میدیدیمش و فیلم و عکس میگرفت. و خیلیای دیگه هم اینن، و تو ناشناسم سر اون ناشناس قبلی ای که ریپلای کردم یه عالمه گفتن که طرفای ماهم خبریه و فقط تهران نیست و شاکی شده بودن که چرا فکر میکنید ما تو آرامش مطلقیم. و همه ما میگیم باشه ما اندازه جایی که شما هستی نمیخوریم، ولی میگم افراد زیادی جایی که شمایی هستن و حتی شهید هم دادن یا اصن طرف پای لانچر نشسته، ولی آرزوشونه آتش بس نشه و جنگ یه جوری تموم شه دشمن دیگه نتونه بزنه، نه که با تعهد نخواد بزنه و باز دوباره بزنه بعد و باز ما یهو یه عالمه شهید بدیم اعم از سران و نظامیا و مردم عادی و باز جنگ شه و این بار بدتر، درحالی که دست برترو داشتیم تو این جنگ و میتونستیم پیروز میدان باشیم و آتش بس کردیم الکی.
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم فقط یه دقیقه از اتفاقات محل زندگی من 😊 اطرافمو شخم زدن . ولی کور‌ خوندن، ما کم نمیاریم و همچنان پای عهدمون با سیدعلی حسینی خامنه‌ای هستیم ✌️😊🇮🇷 ✍ @saeedism
۱۶ اسفند این پست رو گذاشتم. الان مجددا بازنشر دادم تا بگم هنوز همونجا هستم و هنوز هر از چندگاهی اطرافمو میزنن اماااااا نه موافق آتش بس هستم و نه حتی مذاکره. حتی اگر تکه تکه هم بشم ، تکه های بدنم انتقام امام شهیدم رو فریاد خواهد زد. هرشب در خیابان ها و میادین شهر مردم آمادگی خودشونو برای مبارزه اعلام میکنن. ما رو از مرگ و گرسنگی و بی برقی و ... نترسونید، ما بی‌غیرت نیستیم که از خون ولی امرمون بگذریم ‌. نه مذاکره نه آتش بس جنگ جنگ تا پیروزی 🇮🇷✊ ✍ @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
۱۶ اسفند این پست رو گذاشتم. الان مجددا بازنشر دادم تا بگم هنوز همونجا هستم و هنوز هر از چندگاهی اطرا
جالبه اینو اتفاقی بعد از اون که جواب اون ناشناسو دادم دیدم و خیلی به بحث ما میخورد و فور کردم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خوزستان اینقدر زیباست که نمی‌توانمَش.
با احترام به سلایق به نظرم طبیعت خوزستان با اختلاف بالا شمالو میزنه.
سخنگوی وزارت خارجه: به همه کشورهایی که قصد میانجیگری داشتند پاسخ رد دادیم. به دفاع از خود ادامه خواهیم داد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا خطاب به آمریکا گفت: اسم شکستتان را توافق نگذارید خودتان با خودتان مذاکره میکنید؟ نه خبری از سرمایه‌گذاری‌هایتان در منطقه خواهد بود و نه قیمت سابق انرژی و نفت را خواهید دید. 🎬 آنتی سلبریتی https://eitaa.com/joinchat/2067791886C00959371cb