هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سفیر ایران در پاکستان، توئیت خود مبنی بر برنامهریزی برای ورود هیئت ایرانی به اسلامآباد پایتخت پاکس
میبینید اوضاع خیلی پیچیده تر و حساس تر از این حرفاس و باز انقلابیای ما متاسفانه گول میخورن و فکر میکنن همه چی بدون حضور و فشار منافقین خائن دارای قدرت و نفوذ داره طبق روال و درست پیش میره و ما اگه خلاف این فکر کنیم داریم بدبینی ایجاد میکنیم
نه آقا همه باید بدونن منافق متاسفانه وجود داره و تا ابد هم مرگ بر منافق
همه باید اینو بدونن تا دعا کنن
همه باید اینو بدونن تا برای هم تبیین کنن
همه باید اینو بدونن تا بتونن دید درستی به ماجرا داشته باشن
و همه باید اینو بدونن تا تو خیابون، مطالبه گر باشن و قوی تر و آتیشی تر حضور پیدا کنن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میبینید اوضاع خیلی پیچیده تر و حساس تر از این حرفاس و باز انقلابیای ما متاسفانه گول میخورن و فکر میک
سر همینه که همیشه میگن منافق از کافر خطرناک تره، و خدا تو قرآن اینقدر درمورد منافقین حرف زده
چون منافق مثل کافر مشخص نیست و قایم شده، یه عده میبینن و میفهمن یه جاهایی یه عده گولشو میخورن یه جاهایی
و بدتر از کافر میتونه به جبهه حق ضربه بزنه، بصیرتشونو دچار مشکل کنه و بینشون تفرقه بندازه
ما باید باور داشته باشیم به وجود اینا چون الان دیگه شو شدن! آشکار شدن! واضح شده حضورشون و الان نخوایم ببینیم و هی خودمونو با حرفای الکی خوشبینانه بخوایم دلخوش و قانع کنیم کی میخوایم ببینیمشون پس؟
تا وقتی نبینیش نمیتونی باهاش مبارزه کنی هموطن انقلابی عزیزم که میدونم چقدر پای کاری و دچار خطا شدی فقط و گیج شدی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سر همینه که همیشه میگن منافق از کافر خطرناک تره، و خدا تو قرآن اینقدر درمورد منافقین حرف زده چون منا
عقب نشینی غیرتاکتیکی غضب الهی را در پی خواهد داشت!
_شهید امام خامنه ای
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیگه نمیدونم چطور باید واضح تر بگن که مسئولین انقلابی واضحا دارن میگن آقا آتش بس معنی نمیده دیگه رهب
رفقای انقلابی من که جونمو براتون میدم، تا زمانی که به جای دیدن واقعیت فقط برچسب تعصبی و افراطی بزنیم و گارد داشته باشیم فقط به نظر مخالف و یه لحظه بدون گارد و برچسب زدن و پیش داوری همه چیزارو نچینیم کنارهم و فکر نکنیم روی حرف مخالف کسی که هم فکر و هم جبههمونه که ببینیم شاید داره درست میگه و یه حرف حسابی داره، دشمنمون که منافقین باشن رو نمیتونیم درست بشونیم سرجاش.
ما باید دربرابر منافقین و خائنین و مزدورین غربگدای داخلی هم، مثل جوری که مقابل دشمنای خارجی ایم اتحاد داشته باشیم تا بتونیم بکوبیمشون زمین.
بیاید ساده انگارانه و خوش باورانه به مسائل حساس نگاه نکنیم برادرای بابصیرتم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
رفقای انقلابی من که جونمو براتون میدم، تا زمانی که به جای دیدن واقعیت فقط برچسب تعصبی و افراطی بزنیم
دقیقا فرق اساسی تفکر ما با شما و نقطه اختلاف اصلی ما با شما، اینه که ما معتقدیم این نظام مقدسه و کارش درسته، و یه عالمه مسئول خوب و درست و پای کار داریم که درکنار مردم به پیشرفت و سربلندی ایران کمک میکنن و جمهوری اسلامی ایران، حقه.
منتها افراد عوضی و منافق و مزدوری هم وجود دارن که قدرت دارن و میتونن خرابکاری کنن، که فرقشون با دشمن خارجی اینه که اینا دشمن داخلی ان و این نظام رو عمرا نمیبره زیرسوال و حرفای شما مغالطهس.
ما میخوایم دشمن داخلیمون هم شناخته بشه که مردم فریبشونو نخورن همین.
الانم باید صبر کنیم فعلا
امروز چهلم رهبر بوده و شاید به این دلیل امروز رو گفتن نزنن بهتر باشه
ولی باید دید از فردا چی میشه و چه موضعی میگیرن و میزنن یا نه.
اگه بزنن که هیچی، نقشه های منافق داخلی و مزدورای عوضی نقش بر آب شده.
اگر بر فرض محال نزنن و کلا بگن آتش بس و مذاکره، ینی متاسفانه فعلا منافقا زورشون چربیده که انشاءالله و به احتمال 99 درصد اصن نمیرسه به اونجا و اگه برفرض محال برسه مردم ساکت نمیشینن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
الانم باید صبر کنیم فعلا امروز چهلم رهبر بوده و شاید به این دلیل امروز رو گفتن نزنن بهتر باشه ولی با
یه عده هم میگن مگه میشه همهش منافقین اعمال فشار بکنن این ینی رهبر و بقیه هیچ قدرتی ندارن
نه عزیزجان اینطور نیست که همیشه اعمال فشار بتونن بکنن!
یه درگیری همیشگی بوده این و یه جاهایی میتونن اعمال فشار کنن خصوصا وقتی حزبشون قدرت داشته باشه تو کشور و خیلی جاهاهم نتونستن اعمال فشار بکنن، اگه اینقد قوی بودن که کلا فقط میتونستن با حرف خودشون کشورو پیش ببرن و همهش اهداف شوم خودشونو با فشار عملی کنن که ده میلیون بار تا الان نابود شده بودیم تو این 47 سال!!
نه اتفاقا اوضاع اکثر جاها به نفع مردم و انقلاب بوده و یه جاهایی هم کثافات منافق تونستن اعمال فشار بکنن، و این شرایط هی داره بهتر میشه درطول سال ها و قدرت اونا کمتر و قدرت فشار اوردنشونم کمتر، چرا؟ چون مردم ایران هی دارن آگاه تر و دشمن شناس تر و متحد تر میشن!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه عده هم میگن مگه میشه همهش منافقین اعمال فشار بکنن این ینی رهبر و بقیه هیچ قدرتی ندارن نه عزیزجان
مردم هم در دفع فتنه منافقین همیشه موثر ترین بودن و هستن.
راهش اینه که پشت نظام و انقلاب و رهبر بود و هیچ جوره جا نزد.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✍🏼 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.
📲 @rahbar_enghelab_ir
آقای من، چند روز پیش وقتی داشتم تو اتوبوس میرفتم سمت حرم حضرت معصومه و خیابونای پر از موکب و میز و صندلیای چایی و مردم انقلابی پای کار رو میدیدم، به این فکر کردم که از وقتی وجود داشتم بودی، از بچگی با من عجین شده بودی آقا و نبودنت از الان تا وقتی زندهم قراره مثل یه جای خالی توی قلبم و روحم باقی بمونه...
خیلیا فکر میکنن داغ فقط برای همون چند روز اوله، ولی کسی که واقعا عزیز از دست داده باشه میدونه که داغ عزیز یه چیز عمریه... به این صورت که تو طول زندگی، قراره تازه بفهمی کیو از دست دادی و چطور همه موقعیتای مربوط بهش قراره اونو با درد بهت یادآوری کنه و زخم بزنه به قلبت و بغض تا چشمات بالا بیاد...
مثل شما آقاجانم، مثل شما که وقتی دیدم چندین روز از جنگ گذشت و بیانیه ندادی فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما که وقتی دیدم روز درختکاری درخت نکاشتی فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما که وقتی دیدم نماز عید فطر شد و صدای خوندنت نیومد فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما که وقتی نوروز شد و به جای دوییدن سمت تلوزیون و ساکت کردن همه برای این که حرفای قشنگتو بشنوم و ببینم اسم سالو چی انتخاب کردی فقط به صفحه تلوزیون نگاه میکردم و اشک میریختم فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما که هردفعه با فکر کردن به این که دیگه قرار نیست با دست سالمت پردهی حسینیه رو کنار بزنی و وارد شی و دستتو برای مردم حاضر و مشتاق بالا بیاری فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما که وقتی به فرمانت گوش کردیم_به هرحال فرمان خامنه ای فرمان خامنه ایه_و خیابونارو مملو از جمعیتمون کردیم، مثل 22 بهمن میکروفن به دست نایستادی که با مهربونی و لطف ازمون تشکر کنی و مارو شرمنده خودت، فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه...
مثل شما امام شهید من که تازه اولشه و میدونم هرچی بگذره هی جای خالیتو تو موقعیتای مختلف بیشتر قراره حس کنم و هی بیشتر بفهمم که داغت هیچوقت قرار نیست برام سرد شه...
فقط یک کلام امام شهیدم، به خاطر دل سوخته دوستدارات و به خاطر مردم مطیع پای کارت، حالا که قدرتت حتی بیشتر از قبله خیلی مواظب ایرانت و مردمش باش و اون دنیاهم دست مارو بگیر آقای مهربونم که سیدعلی خامنه ای شهید قطعا از سیدعلی خامنه ای رهبر قوی تره...
_هارمهر.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
✍🏼 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت ره
رهبر مثل خیلیا نفرمودن جنگ چهل روزه، فرمودن جنگ سوم:))