eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه عده هم میگن مگه میشه همه‌ش منافقین اعمال فشار بکنن این ینی رهبر و بقیه هیچ قدرتی ندارن نه عزیزجان
مردم هم در دفع فتنه منافقین همیشه موثر ترین بودن و هستن. راهش اینه که پشت نظام و انقلاب و رهبر بود و هیچ جوره جا نزد.
✍🏼 پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
آقای من، چند روز پیش وقتی داشتم تو اتوبوس میرفتم سمت حرم حضرت معصومه و خیابونای پر از موکب و میز و صندلیای چایی و مردم انقلابی پای کار رو میدیدم، به این فکر کردم که از وقتی وجود داشتم بودی، از بچگی با من عجین شده بودی آقا و نبودنت از الان تا وقتی زنده‌م قراره مثل یه جای خالی توی قلبم و روحم باقی بمونه... خیلیا فکر میکنن داغ فقط برای همون چند روز اوله، ولی کسی که واقعا عزیز از دست داده باشه میدونه که داغ عزیز یه چیز عمریه... به این صورت که تو طول زندگی، قراره تازه بفهمی کیو از دست دادی و چطور همه موقعیتای مربوط بهش قراره اونو با درد بهت یادآوری کنه و زخم بزنه به قلبت و بغض تا چشمات بالا بیاد... مثل شما آقاجانم، مثل شما که وقتی دیدم چندین روز از جنگ گذشت و بیانیه ندادی فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما که وقتی دیدم روز درختکاری درخت نکاشتی فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما که وقتی دیدم نماز عید فطر شد و صدای خوندنت نیومد فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما که وقتی نوروز شد و به جای دوییدن سمت تلوزیون و ساکت کردن همه برای این که حرفای قشنگتو بشنوم و ببینم اسم سالو چی انتخاب کردی فقط به صفحه تلوزیون نگاه میکردم و اشک میریختم فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما که هردفعه با فکر کردن به این که دیگه قرار نیست با دست سالمت پرده‌ی حسینیه رو کنار بزنی و وارد شی و دستتو برای مردم حاضر و مشتاق بالا بیاری فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما که وقتی به فرمانت گوش کردیم_به هرحال فرمان خامنه ای فرمان خامنه ایه_و خیابونارو مملو از جمعیتمون کردیم، مثل 22 بهمن میکروفن به دست نایستادی که با مهربونی و لطف ازمون تشکر کنی و مارو شرمنده خودت، فهمیدم داغت قرار نیست برام سرد شه... مثل شما امام شهید من که تازه اولشه و میدونم هرچی بگذره هی جای خالیتو تو موقعیتای مختلف بیشتر قراره حس کنم و هی بیشتر بفهمم که داغت هیچوقت قرار نیست برام سرد شه... فقط یک کلام امام شهیدم، به خاطر دل سوخته دوستدارات و به خاطر مردم مطیع پای کارت، حالا که قدرتت حتی بیشتر از قبله خیلی مواظب ایرانت و مردمش باش و اون دنیاهم دست مارو بگیر آقای مهربونم که سیدعلی خامنه ای شهید قطعا از سیدعلی خامنه ای رهبر قوی تره... _هارمهر.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
رهبر مثل خیلیا نفرمودن جنگ چهل روزه، فرمودن جنگ سوم:))
رهبر معظم انقلاب: مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است! پرقدرت تر از قبل باید تو خیابون باشیم و مطالبه گر.
ما به وظیفه‌مون عمل میکنیم!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
چیزی که امر آقاست اینه باید دست هیئت مذاکره‌کننده رو پر کنیم! با حضور در خیابان! همچنین خیلی هوشمندانه و حکیمانه، اسمی از آتش‌بس نیاوردن! دوره سکوت نبرد نظامی رو هم تنها یک «فرض» عنوان کردن! دوره سکوت نبرد نظامی یعنی نبرد در جای دیگه ادامه داره! در مذاکرات هم جنگه، نه صلح! نه آتش‌بس! نه جشن پیروزی! این همون دستِ برتره! نه اینکه صبر کنیم و برای متحدینمون کاری نکنیم چون آتش‌بس شده!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین تر از قبل به نظر میرسد.
ایتا اینقدر اذیت نکن ایتا بذار چارتا عکسو بدون باگ بفرستم