Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
رهبر مثل خیلیا نفرمودن جنگ چهل روزه، فرمودن جنگ سوم:))
رهبر معظم انقلاب:
مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است!
پرقدرت تر از قبل باید تو خیابون باشیم و مطالبه گر.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
رهبر معظم انقلاب: مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است! پرقدرت تر از قبل باید تو
هم غزه هم ایران
جانم فدای لبنان❤️🔥✊🏻🇱🇧
هدایت شده از برگ زیتون🌿
چیزی که امر آقاست اینه باید دست هیئت مذاکرهکننده رو پر کنیم! با حضور در خیابان!
همچنین خیلی هوشمندانه و حکیمانه، اسمی از آتشبس نیاوردن! دوره سکوت نبرد نظامی رو هم تنها یک «فرض» عنوان کردن! دوره سکوت نبرد نظامی یعنی نبرد در جای دیگه ادامه داره! در مذاکرات هم جنگه، نه صلح! نه آتشبس! نه جشن پیروزی!
این همون دستِ برتره! نه اینکه صبر کنیم و برای متحدینمون کاری نکنیم چون آتشبس شده!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین تر از قبل به نظر میرسد.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرور
اون برفرض رو خیلی دقت کنیم نوع صحبت رهبر خیلی زیبا و گویا بود
هدایت شده از ذوالجــــناح
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
مملکت حتما صاحب دارد اما...
🔹امروز بعد از نماز جمعه، برادر بزرگواری جلوی حقیر را گرفت و گفت چرا جوری موضع میگیرید که گویی مملکت صاحب ندارد؟! همه چیز تحت نظارت رهبری و با هماهنگی ایشان است و باید از تصمیمات مسئولان سیاسی کشور حمایت کنیم. بله بنده هم اعتقاد دارم که در چنین شرایط حساسی حتما باید هم حرمت مسئولان را حفظ کنیم و هم حامی آنها باشیم اما آیا معنای حمایت این است که هر تصمیمی که گرفتند را مبرّا از هر نقد و نقصی بدانیم؟!
🔹آیا آن روزی که برجام امضا شد مملکت صاحب نداشت؟! اگر داشت پس چرا رهبر انقلاب بعدها بارها و بارها عدم رضایت خود از برجام را اعلام کردند؟! و یا آنروزی که قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد و امام به رغم میل باطنیاش جام زهر را نوشید مملکت صاحب نداشت؟! چرا برخی منوّرالفکرها تصور میکنند که خیلی بیشتر از مردمی که مبعوث شدهاند میفهمند؟! و چرا سعی دارند با چنین سوالات عجیبی این مردم مبعوث شده را از نقادی و نظارت انقلابی بر امور کشور نهی کنند؟!
🔹برادران و خواهران گرامی! بدانید که در چنین شرایطی که مردم مبعوث شدهاند بزرگترین اشتباه این است که بگوییم همه ساکت بشوند تا ببینیم آقا چه میگوید! اما بدانید که آقا منتظر است تا ببیند ما چه میکنیم! این جمله ماندگار رهبر شهیدمان را فراموش نکنید که فرمودند ولیّ جامعه بدون کمک مردم کاری از دستش برنمیآید! بدانید که این ما هستیم که باید هزینه تصمیمات مهم رهبری شویم و نه اینکه بالعکس، سکوت ما سبب هزینه شدن رهبری برای ما شود! میتوانیم با رها کردن مطالبهگری در خیابان، یکبار دیگر یک جام زهر دیگر را به رهبر جامعه بنوشانیم؛ و یا میتوانیم با تداوم حضور در خیابان و تداوم مطالبهگری انقلابی (البته با حفظ حرمت مسئولان) ولیّ فقیه را برای هرآنچه که ایشان صلاح بدانند مبسوط الید کنیم. خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خوشنود باشی و ما رستگار...
دکتر منانِ رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی
✅ با #سعیدیسم :
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
مملکت حتما صاحب دارد اما... 🔹امروز بعد از نماز جمعه، برادر بزرگواری جلوی حقیر را گرفت و گفت چرا جور
حق و حقیقت و جامع و کامل.
تمام چیزی که سعی دارم بگم:
هدایت شده از Petrichor | پتریکور 🇮🇷
ما فرمش را پر کردیم، ولی آنها🇱🇧جان فدا شدند...
"من قلبي سلامُ إلی بیروت"
۱۴٠۵/۱/۲۱
| PETRICHOR | پتریکور🇮🇷🖤