Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقای من، چند روز پیش وقتی داشتم تو اتوبوس میرفتم سمت حرم حضرت معصومه و خیابونای پر از موکب و میز و ص
بچه ها من واقعا هرچی بیشتر میگذره بیشتر و بیشتر ناراحت و غصه دار میشم از شهادت رهبر، انگار هرچی میره جلوتر تازه میفهمم چه غم وحشتناکیه و چی به سرمون اومده، خیلی ناراحت و آشفتهم و خیلی باورنکردنیه💔
به قول سلحشور، ای وای داره غم تو مارو میکشه...💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بچه ها من واقعا هرچی بیشتر میگذره بیشتر و بیشتر ناراحت و غصه دار میشم از شهادت رهبر، انگار هرچی میره
چی بشه محرم امسال...
چقدر منتظرم...
چقدر نیاز دارم و چقدر داغ دارم...
چقدر امسال میتونم بالاخره ذره ای هرچند اندک از این ماتمو بفهمم واقعا...
اندک از این جهت که مصیبتی به بزرگی مصیبت اباعبدالله نیست، وگرنه که مصیبت و داغی که چشیدیم از بزرگترین مصیبت ها و داغ ها بوده قطعا و خیلی هم شبیه به شهادت ثارالله...💔
خیلی برام دعا کنید رفقا، خیلی نیاز دارم.
منم براتون دعا میکنم، انشاءالله که دعاهامون در حق هم بگیره:)