eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
داداش از اونجایی که خیلی ناشناس جواب نمیدادی من کلا ترجیح میدادم سوالاتمو و کلا حرفارو درون خودم نگه دارم بعد میگی ناشماسا کم شده!کلا احساس میکنم خیلی از ناشناس جواب دادن به اون صورت خوشت نمیاد چون معمولا هم گذینشی جواب میدی . نه داداش خدایی گزینشی نیست، من کلا ناشناسارو تو کانال ناشناس جواب میدم اونم به ترتیب زمان ارسال، و تو کانال اصلی، اگه یه ناشناسی مهم باشه به نظرم و لازم باشه همه ببینن میذارمش تو کانال اصلی. و اگه یکی بگه کارم ضروریه، همون موقع جواب میدم. وگرنه وقتی میشینم سرفرصت پای ناشناسا همه رو به ترتیب تو کانال ناشناس جواب میدم و واقعا گزینشی درکار نیست. من کلا از این که بهم ناشناس بدید خوشم میاد و با این که تو پاسخش ممکنه تاخیر داشته باشم به خاطر نبود فرصت کافی، ولی همه رو میخونم و سرفرصتش هم جواب میدم.
بیاید به عنوان کادوی روز معلم به ۲۶معلمی که در مدرسه شجره‌طیبه میناب به شهادت رسیدن، یه صلوات بفرستیم:)✨🤍
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه گپ و گفتی داشته باشیم باهم اگر استقبال میکنید؟ دلم تنگ شده برای صحبت:) https://eitaa.com/nashena
خیلی ممنون و متشکرم از همراهی شیرینتون دوستان، بسیار لذت بخش بود و لذت بردم از مصاحبت باهاتون:) موفق باشید همگی:) پیاماهم رفتن کانال ناشناس.
روز معلم مبارک ! ...❤️‍🩹😕 🥀
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی‌تُو‌بِهتَرین‌مُعَلِمِ‌ما‌بُودی...♥️🥺✨ ❤️‍🩹
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
حرم مطهر شاهچراغ نائب الزیاره‌تون بودم دوستان:) #Photography #aesthetic
تو راه مشهد شب سمنان موندیم، و روبروی دانشگاه فرهنگیانی که داخلش اقامت داشتیم این سازه تاریخی زیبا بود که بهش میگن دروازه ارگ سمنان و ساختش به دوره قاجار برمیگرده، زمان ناصرالدین شاه. البته گویا این ارگ، یه جای خیلی بزرگ بوده با سازه ها و ساختمونای مختلف که مرکز حکومتی سمنان شده بوده دیگه، که زمان رضا شاه سُسلوی تصمیم میگیرن برای عملیات عمرانی خراب کنن این سازه تاریخی رو و همین دروازه کوچیکم با اصرار آدمای اهل فرهنگ و اینا مونده💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا شوشتر چقدررر قشنگه، چقدر شهرای خوشگل داره ایران و ما ندیدیمشون. شوشتر کلا خیلی بافت تاریخی ای دا
بچه ها این سازه رو یادتونه از شوشتر ویدیوشو گرفتم براتون فرستادم؟ بعدها رفتم خوندم درموردش فهمیدم این یه سازه تاریخیه و به نظرتون چه زمانی ساخته شده؟ زمان هخامنش💀 ینی فک کن، از یه چیزی حدود 2000 و خورده ای سال پیش این سازه بوده و هست:)