Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
مسئله دقیقا اینه که برای منحرف کردن اذهان از چیزای اصلی به قول شما روی این رفاه ظاهری یا چیزای فرعی
بعد همزمان هم اینترنت باز شده و کلیییی دشمن از طریق اینترنت میاد و میخوره و فاسد میکنه ذهن ملتو، و از اونورم اینا تمرکزشون رو اقتصاد نیست و فشار اقتصادی به اضافه آتیش بیاری ها و فعالیتای فوق العاده زیاد و مخرب و نابودکننده دشمن از طریق رسانه میشه یه چیزی مثل کودتای 18 و 19 دی، ترکیب عالیه اصن:)
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
پیام مخاطب :
سلام شبتون بخیر
همسر بنده بدلائلی در خلال جنگ و بخاطر تعدیل نیرو بیکار شده
بعضی مجموعه ها که تو جنگ مورد حمله قرار گرفته، دارن با نصف نیرو کار میکنن
شبها هم همینا میرن ایست بازرسی تا نصفه شب
هر بار هم تو آشوبها و اغتشاشات با دست خالی میرن جلوی یه مشت حرومی
واللا بخدا که باز هم ما خودمون رو بدهکار انقلاب میدونیم
ولی بخدا قسم خدا رو خوش نمیاد با عزیزای ما مثل گوشت قربونی رفتار بشه
چند تا خانواده دیگه باید عزادار بشن؟
چند تا بچه دیگه باید یتیم بشه تا آقایون بفهمن فضای مجازی بی ضابطه میشه ابزار دست دشمن صهیونی برای آشوب داخلی؟!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
سرچ ایتا کار نمیکنه نمیتونم بفهمم کی چیو فور کرده که سینا فرق دارن
شایدم سین خرابه هنوز🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آکواریس ، تو بدون تلاش بانمکی.
تکذیب میکنم واقعا با تلاش بانمکم😔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آکواریس ، تو بدون تلاش بانمکی.
نه داداش بچه ای اینا همه خرافاته😔😔(من درحال درآوردن تاریخ تولد بچه های آیندهم از روی ستاره ها)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نه داداش بچه ای اینا همه خرافاته😔😔(من درحال درآوردن تاریخ تولد بچه های آیندهم از روی ستاره ها)
ولی جدی بچه ها چارتا چرت و پرت سرگرمی فان رو اصن لفظ باور داشتنو کنارش اوردن خیلی مضحکه🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ولی جدی بچه ها چارتا چرت و پرت سرگرمی فان رو اصن لفظ باور داشتنو کنارش اوردن خیلی مضحکه🗿
مثلا طرف تو کانال آسترولوژیش میگفت فلان ساین، یکی با پروفایل جونکوک میخواد برگرده و من اینطور بودم که سید اینو الان واقعا از تو آسمون دیدی؟ 🗿
ما که میدونیم میخوای با پروفایل جونکوکت برگردی به یکی دیگه کارتو حالا خراب نکن به خاطرش سید😔
بنده هرسری منتظر این که ساعت دوازده شب شه تا بتونم پستای جدید توی کانال بذارم که یه روز خیلی شلوغ نشه:
وای حواسم نبود فردا که تعطیله کلاس آنلاینم نداریم الان اندازه یه تابستون خوشحال شدم:))))))