Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️دکتر مرندی عضو تیممذاکره کنندگان: 🔹۱) حماقت نتانیاهو بنبستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانه
"مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکاییها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند."
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اینکه حالا تبریک میگن به بنده
چه تبریکی؟!
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از برگ زیتون🌿
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشته باشین حضرت آقا پیامی بدن که مخالفت و یا به هر نحوی تضعیف توش باشه. من فکر میکنم نهایتاً پافشاری بر خطقرمزها مثل مدیریت هرمز و اخراج امریکاییا و غرامت و غنیسازی توش باشه.
درمورد اینکه این توافق موفق میشه یا نه، خیلی درموردش بحث کردیم. دیگه همهچیز تکراریه مگر فکت جدیدی رو بشه. باید نتیجه رو سپرد به آینده و گذر زمان.
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشت
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب همونایی ان که معتقدن همه چی با رهبری هماهنگه فقط چون مستقیم و واضح نمیاد تو صورتشون بگه فلان تصمیمی که سران کشور گرفتن رفته رو من قبول ندارم
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب ه
و لازم هم نیست، وقتی مستقیما شروطشون رو گفتن، بسته موندن تنگه هرمز رو مستقیم تو بیانیه هاشون فرموده بودن، اخراج آمریکایی ها از منطقه رو مستقیم فرموده بودن، دریافت غرامت و خونخواهی هم مستقیما در بیانیه هاشون آورده بودن؛ همه چیز دیگه خیلی واضحه و ایشون حرفشونو از قبل زدن و موضع خودشون رو مشخص کردن.
برای من به شخصه دردناک ترین چیز اینه که تنگه باز شه، و فقط دعا میکنم نشه...
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و حتی در ناامید ترین حالتم اگه هستید باز همون جمله یادتون بیاد که برای حضرت اباعبدالله علیه السلام فرقی نمیکرد اون 72 یار بشن 73 تا، ولی برای خودِ اون 73مین یار خیلی فرق میکرد...
پس در ناامید ترین حالتم اگه هستید نسبت به نتیجه_که نباید باشید چون ناامیدی بدترین گناهه و امام شهیدمون هم همیشه به امید دعوتمون میکردن و ما واقعا به عنوان مردم تاثیرگذار ترینیم_این تو ذهنتون باشه که بدونید مهمه که شما وظیفهتونو انجام بدید و تا جای ممکن تلاشتونو بکنید و به حرف امامتون عمل کنید و در مسیر حق پیش برید تا آخرین نفس و به تاثیرگذار ترین شکل ممکن، فارق از نتیجه...
#ThinkTime
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
خدایا تو شاهد باش
ما با اینها نبودیم
نه با افراد دخیل نه با خبرگزاری هاشون نه با دل هاشون نه با قدم هاشون نه با مداح مسیرشون
خدایا ما تمام تلاش خودمون رو کردیم
خدایا ما وظیفه خودمون رو انجام دادیم
خدایا تو شاهد باش این مسیر هیچ انتفاع دنیایی برای ما نداشت و ضرر هاشم به جون خریدیم
خدایا از ما راضی باش
فتح نهایی با حقه، پس ناراحتی از اشتباهات و هزینه تراشی ها قطعا اوکیه، اما ناامیدی معنایی نداره.
ناامید که بشی، دیگه تو جبهه حق نیستی اصن چون بالاترین گناه ناامیدیه و حق هم همیشه پیروزه و و لا تقنطوا من رحمت الله:)
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
مسائل را از هم جدا کنید..
[انسان۲۵۰ساله]
#متنهایافتادهازکتاب
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
فارغ از متن کتاب انسان۲۵۰ساله، وقتی دلم برای نوع بیان و لحن امام شهید تنگ میشه میرم سراغش. عیناً متن سخنرانیهای آقا هست و همین باعث میشه وقتی میخونمش توی ذهنم صدای آقا پلی میشه. چقدر دلم تنگه:)