eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچی به مشهد نزدیک تر میشیم هوا خنک تر و دلچسب تر میشه به به:)
https://eitaa.com/justtoday/1701 محبت امام رضا جادوییه اصن:) حقیقتا که رئوفه:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/justtoday/1701 محبت امام رضا جادوییه اصن:) حقیقتا که رئوفه:)
این خیلی عمیق و واقعی و تنجبل برای من هم هستش... حتی وقتی تو حرمشون هم هستی بازم دلت براشون تنگه((: تعبیر عالیی بود✓ .
خیلی دلم میخواد ناشناس بذارم ولی در شرایط بغرنج و نابسامانی به سر میبرم بنابراین باشه برای بعد:/
آقا من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد به دعا نیاز دارم پس دریغ نکنید ماچ به کله هاتون
هدایت شده از ‹ 𝙋𝙖𝙣𝙖𝙝𝙦𝙖𝙝 | 🇵🇸 ›
- Personality vibe:~ Harmehr Dedicated to the channel: Chocolate🪟💕! - From: ➮ Panahqah 🤍
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
چه تصور زیبا و جذابی کاش تو واقعیت همچین جایی بودم:) تو کانالتون فرمودید خیلی اذیت شدید برای تقدیمی من، شرمنده بزرگوار و این که خیلی ممنونم لطف کردید🙏🏻✨☘
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد به دعا نیاز دارم پس دریغ نکنید ماچ به کله هاتون
اگر من رو هم لایق بدونید خیلی ¹⁴⁴⁵ دعا کنید.. و ی تصمیمی که حالا با هارمهر هم درجریانش گذاشتم... قصیه به این طریق هستش که من دیگه ادمین اینجا نخواهم بود و فقط داخل همون کتابخانه فعالیت خواهم داشت و حالا اگر بحث دیلی یا ناشناس و مطالب جداگانه ای از مباحث کتابخونه بخواد روی بده، داخل انباری خواهد بود. منتهی الیه اگر مایل ب پیگیری هستید میتونید داخلشون عضو باشید( لازم ب ذکره، فعالیت روی کتابخانه متمرکز خواهد بود) بسیار خوشقت بودم از اینکه درکنارتون بودم و سپاس از هارمهر که اجازه دادن اوقاتی رو تو چنلش سپری کنم و معذرت بابت کم کاری و اهمال کاری. 🫂🫀✨ حلال بنمایید🙏🏻💐 در پناه حق، یاعلی مدد. .
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اگر من رو هم لایق بدونید خیلی ¹⁴⁴⁵ دعا کنید.. و ی تصمیمی که حالا با هارمهر هم درجریانش گذاشتم... ق
دوستان حتما برای دنبال کردن ریوجی عزیزم توی این دوتا کانال عضو باشید، کانال ریوجی باید خیلی بیشتر از اینا ممبر داشته باشه:) و این که صمیمانه ممنونم ازت ریوجی جان که این مدت در کنارمون بودی و زمانی که واقعا حالم برای اداره کانال مساعد نبود تا جایی که تونستی کمکم کردی❤️🫂
ی مسئله ای هست میخوام مطرح کنم
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ی مسئله ای هست میخوام مطرح کنم
ی بنده خدایی توی ناشناس خیلی شاکی بودن هم ناشناس من هم ریوجی، البته الان لفت دادن از کانال میگفتن که اره هارمهر تو بری مصاحبه فرهنگیان تا بگی بابات فرهنگیه سریع قبولت میکنن دانشگاه و چمیدونم فرهنگیان موروثیه😂💔 اخه عزیز من مگه سلطنته که موروثی باشه؟؟؟ این چه حرفیه آخه من پیامشونو نذاشتم کانال چون دارای خشونت بی مورد و اهانت بود و ایشونم گمان کرده بود من چون جوابی نداشتم نذاشتمش:/ میفرمودن که این همه گفتی سمپاد بی عدالتیه به خودت رسیده اینا عدالته؟ من اصن نمیدونم چرا فکر میکنن پدر یا مادر فرهنگی باشه بچشونو استخدام میکنن:/ اون همه سلسله مراتب برا چیه پس؟ ببینید زمان قدیم این مسئله بوده که وقتی یک فردی ی سمت دولتی داشت بازنشسته که میشد فرزند اون شخصو استخدام میکردن جاش، ولی عرض کردم این برای دوران های پیشینه من نمیدونم این دوستمون چرا هنوز فکر میکنه اوضاع همینه فرهنگیان اینطوره که شما با توجه به رتبت و رقبایی که مثل شما انتخاب رشتشون فرهنگیان بوده دوبرابر یا سه برابر ظرفیت دعوت میشید به مصاحبه یعنی شانس قبولیتون یک دوم یا یک سومه بعد حالا مصاحبه تخصصی و مصاحبه عمومی و عدم مشکل توی معاینه پزشکیه که تعیین میکنه در آخر کیا وارد دانشگاه میشن یعنی اون امتیازی که شما توی مصاحبه تخصصی و مصاحبه عمومی یا همون گزینش میگیری با تراز کنکورت جمع میشه و در آخر اگه از رقبای دیگه بالاتر شد امتیازت، اونوقت به عنوان دانشجو معلم پذیرفته میشی:) و من واقعا نمیدونم این کجاش ربطی به داشتن والدین فرهنگی داشت:/ اگه هم بخوایم فرض بگیریم که امتیازی هم داشته باشه برای مثال، مگه اون امتیاز چقدره؟ اگه توی مصاحبه عمومی که سوالای عقیدتی سیاسی میپرسن قبول نشی یا تو مصاحبه تخصصی که تواناییای افرادو برای معلمی میسنجن ضعیف عمل کنی یا تراز کنکورت از بقیه رقبا خیلی پایین تر باشه دقیقا چجوری میخوای قبول شی؟ حالا اصن کل خونواده و آباء و اجدادتم فرهنگی باشن:/ منطقی نگاه کنید دوستان مثل رتبه کنکور نیست که چمیدونم تا سهمیه اعمال کنی رتبت یهو از پنج رقمی بشه سه رقمی:/ کاملا متفاوته مصاحبه اون چیزایی که امتیاز دارن بیشتر فعالیتای فردی ان، مثل عضویت بسیج و کسب مقام توی مسابقه های مختلف و حفظ قرآن و دیپلم یا مدرک مربیگری زبان(TTC) و دستاوردهایی از این قبیل، البته بازم نسبت با ایثارگران امتیاز داره:)