- اسمارتیزفروشیِاَندی,
ملورین دختر به این خوبی فقط حیف که کنه هست(لقبش کنه هست😂)
جواب من منفیه
اندی نظرت؟؟
هدایت شده از خواربارفروشی نامیا
حالا جواب مثبت بده بزار بچم خوشحال بشه
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
تو سکوت کن نیمو
هووی
اجازه ی من دستِ نیموعه