جوری که هیچی جور نیست.
جوری که حالم از خودم بهم میخوره ولی بر این باورم که بهتر از من نیست.
جوری که بغض های حال بهم زنی توی گلومه که نمیدونم باش چیکار کنم.
جوری که دلم یه بغل درست و حسابی میخواد ولی آدمشو پیدا نمیکنم.
جوری که واقعا خستم.
جوری که جسمم درخواست ادامه حیات میده ولی روحم درخواست پیاده شدن از زندگی.
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
جوری که هیچی جور نیست. جوری که حالم از خودم بهم میخوره ولی بر این باورم که بهتر از من نیست. جوری که
جوری که حق بود و خواستم تو چنل بمونه.
هدایت شده از نیمو :>
خبخب؛
چالش داریم.
پناه میبرم به..
ادامه بدید.
همسایه تو چنل خودشون،
ممبرا تو پیویم.
@NimoSong
کلاسیکوایب؛
@Song_Musiic