- اسمارتیزفروشیِاَندی,
جوری که هیچی جور نیست. جوری که حالم از خودم بهم میخوره ولی بر این باورم که بهتر از من نیست. جوری که
جوری که حق بود و خواستم تو چنل بمونه.
هدایت شده از نیمو :>
خبخب؛
چالش داریم.
پناه میبرم به..
ادامه بدید.
همسایه تو چنل خودشون،
ممبرا تو پیویم.
@NimoSong
کلاسیکوایب؛
@Song_Musiic