- اسمارتیزفروشیِاَندی,
فک کنم اگه جات بودم الان مرده بودم ✅
نبابا اونقدرام اینجوری نیست؛
امتحان کن یبار،خیلی کِیف میده🤌
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
اون 1 درصد کجا رفته؟
اون 1 درصد اونجاس که اخرش میخوابیم✅😂
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
اون 1 درصد اونجاس که اخرش میخوابیم✅😂
سو نایس،ولی با این اوضاع فک نکنم اخرشم بخوابیم🤌
هدایت شده از مری و گوربا های کله قارچی
کـآشمیشدکتابیبنویسم
دروصفزیبآییهایش؛