- اسمارتیزفروشیِاَندی,
اون 1 درصد اونجاس که اخرش میخوابیم✅😂
سو نایس،ولی با این اوضاع فک نکنم اخرشم بخوابیم🤌
هدایت شده از مری و گوربا های کله قارچی
کـآشمیشدکتابیبنویسم
دروصفزیبآییهایش؛
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
من؟من یادمه همیشه خوابم فقط چندساعت زندگی میکنم.