از اینکه واسه ی کلِ روزم برنامه میچینم و وسطش یادِ درس میوفتم؛
متنفرم.
ایتا واقعا مسخرهشو در آورده،پیویِ هرکس میری زده آنلاین؛
بعد با این وجود،باید یک ساعت منتظر بمونی که طرف جوابتو بده درحالی که آنلاین نیست.
هدایت شده از ″اِمیلی و روحهایمقدس″
گفت : خیلی میترسم
گفتم : آخه چرا
او جواب داد: چون از ته دل خوشحالم .
خوشحالیِ این شکلی وحشتناکه !
وقتی دستِ سرنوشت بخواد چیزی رو از آدم بگیره ، میذاره اینطور خوشحال باشی .
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندی شی الان صد و چهل تا ممبر داریی وای مبارکهه
امیدوارم بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی
پیتزا میخوریم به مناسبتش✅
با قلبهای فراوان*
@colorfull اندی شیی
هدایت شده از مری و گوربا های کله قارچی
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨
خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزارم که زیرش جیزی بنویسم پس…خوشحال میشم به همین متن لعنتی راضی باشه…
انشاالله دویست تایی شدنتو با پیتزا جشن میگیریم✨😭
میدونی من واسه همه ذوق میکنم جز خودم
و خوشحالم که اومدی تو زندگی من و خصوصا زندکی شیوا…قطعا شیوا به ادمی مثل تو نیاز داشته
عامممم اره دیکه
آبشار گلب*
@colorfulll
تازه از ممبر صد و چهلم خیلی خوشم میاد
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨ خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزا
وایی سارا..داری خجالتم میدی،مرسیی،منم خوشحالم که با شما کیوتا اشنا شدم،ممنونمم💜🫂.