هدایت شده از مری و گوربا های کله قارچی
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨
خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزارم که زیرش جیزی بنویسم پس…خوشحال میشم به همین متن لعنتی راضی باشه…
انشاالله دویست تایی شدنتو با پیتزا جشن میگیریم✨😭
میدونی من واسه همه ذوق میکنم جز خودم
و خوشحالم که اومدی تو زندگی من و خصوصا زندکی شیوا…قطعا شیوا به ادمی مثل تو نیاز داشته
عامممم اره دیکه
آبشار گلب*
@colorfulll
تازه از ممبر صد و چهلم خیلی خوشم میاد
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨ خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزا
وایی سارا..داری خجالتم میدی،مرسیی،منم خوشحالم که با شما کیوتا اشنا شدم،ممنونمم💜🫂.
از تظاهر متنفرم.!
لطفا اگه بزور تحملم میکنید،باهام حال نمیکنید،مزاحمم؛
خودتون قبل ازینکه من بگم اقدام به گم شدن کنید.
کاش یروزی بیاد که باید بیاد،همون روزی که بدونِ دغدغه و آرامش میتونم سَرَمو رو بالش بذارم،با فکرُ خیالای قشنگ.
Sandman, I'm so alone
Don't have nobody to call my own
Please turn on your magic beam
Mr. Sandman, bring me a dream
روزای رنگوارنگو هر جوری بود گذروندیم ... همیشه به عشق امروز شعر های تازه میخوندیم ... بعد زمستون سردو و سرماهای بی امونش ... بعد پاییز و تمومش ، برگای زرد و خزونش