هدایت شده از ″اِمیلی و روحهایمقدس″
گفت : خیلی میترسم
گفتم : آخه چرا
او جواب داد: چون از ته دل خوشحالم .
خوشحالیِ این شکلی وحشتناکه !
وقتی دستِ سرنوشت بخواد چیزی رو از آدم بگیره ، میذاره اینطور خوشحال باشی .
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندی شی الان صد و چهل تا ممبر داریی وای مبارکهه
امیدوارم بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی
پیتزا میخوریم به مناسبتش✅
با قلبهای فراوان*
@colorfull اندی شیی
هدایت شده از مری و گوربا های کله قارچی
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨
خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزارم که زیرش جیزی بنویسم پس…خوشحال میشم به همین متن لعنتی راضی باشه…
انشاالله دویست تایی شدنتو با پیتزا جشن میگیریم✨😭
میدونی من واسه همه ذوق میکنم جز خودم
و خوشحالم که اومدی تو زندگی من و خصوصا زندکی شیوا…قطعا شیوا به ادمی مثل تو نیاز داشته
عامممم اره دیکه
آبشار گلب*
@colorfulll
تازه از ممبر صد و چهلم خیلی خوشم میاد
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
یاه یاه یاه اندی سان صد و چهل تا شد✨✨✨ خب من زیاد چیزی درمورد اندی نمیدونم که بخوام محتوایی چیزی بزا
وایی سارا..داری خجالتم میدی،مرسیی،منم خوشحالم که با شما کیوتا اشنا شدم،ممنونمم💜🫂.