بعد از سالها دوری برایم نوشته بود: خوبی؟
آب دادن به گلِ خشکی که ریشههایش سوخته،
اثری دارد؟
“درک شدن” خیلی حس خوبیه اون لحظه که میفهمی دیگه برای فهمیده شدن نیازی نیست تلاش کنی، قلبت آروم میگیره.
به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماه گذشته طی کردی، بخاطر جنگهای روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قویتر از قبل بلند شدی. به خودت افتخار کن تو خیلی قویتر از اون چیزی هستی که فکر میکنی.