Raven is >///< 🏴
شماره کارتو بذار برات پول بزنن مرد مومن
شماره کارت نمیدم پول بفرستن
آدرس میدم گل بفرستن😌✨✨
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
☎️ پایسیز وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، مرز بین خاطره، رویا و واقعیت یه کم محو میشه.
یه آهنگ میتونه کل شبش رو عوض کنه. یه عکس میتونه اونو ببره به چند سال قبل. یه جمله میتونه روزها توی ذهنش بمونه.
پایسیز از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که بقیه میبینن احساس میکنه.
گاهی احساسات خودش رو حمل میکنه، گاهی احساسات بقیه رو هم.
وقتی تنهاست ممکنه ساعتها خیالپردازی کنه، آینده رو تصور کنه یا مکالمههایی رو توی ذهنش بسازه که هیچوقت اتفاق نیفتادن.
بعضی وقتا خودش هم نمیدونه دلتنگ یه آدمه یا دلتنگ حسی که اون آدم بهش میداد.