eitaa logo
حکمرانی فرهنگی
4.4هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
205 ویدیو
357 فایل
📚اولین میکرورسانه حکمرانی و سیاستگذاری فرهنگی 🗂مرکز گفتمان سازی و تسهیل گری مسائل فرهنگی 👤روابط عمومی: @admin_activism ۴۴۸۸ گروه اندیشه ورزی حکمرانی فرهنگی👇 https://eitaa.com/joinchat/683213486Ce83398f890
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♻️ در کدام آیات به مفهوم سلبریتی ها اشاره شده است بدون شک یکی از اقشاری که امروزه در حوادث و مناسبات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر افکار عمومی جامعه تاثیر به سزایی دارند "سلبریتی ها" یعنی چهره های مشهور و رسانه ای هستند. شاید یکی از دلایلی که در تعالیم دینی ما "شهرت طلبی" به شدت نکوهیده شده و در روایات معصومین تاکید شده است آن چنان که از یک شیر درنده می گریزید از "شهرت" فرار کنید این است که اساسا شهرت به دنبال خود انسان را مبتلا به نوعی "مستی" و "توهم خودبرتری" می کند. افراد سرمست از شهرت و خودبرتربین (چه در عرصه هنر یا ورزش و یا سیاست) معمولا خود را در همه زمینه ها صاحب نظر دانسته و از خودشیفتگی به خودشگفتی رسیده همواره خود را تافته ای جدا بافته از افراد عادی جامعه می پندارند. خداوند متعال در قرآن کریم در سوره مبارکه "شعراء" که در واقع تعبیری از سلبریتی ها به مفهوم امروزی آن است از سرمستان از شهرت و همچنین جامعه ای که تحت تاثیر آنان است به شدت انتقاد و آنان را موجب گمراهی معرفی می کند. از آنجا که شعر در جزیره العرب هنری فاخر و بسیار مورد توجه به شمار می رفت موجب جایگاهی ویژه برای صاحبان این هنر و تاثیر به سزای آنان در افکار عمومی و مناسبات سیاسی اجتماعی عصر خویش محسوب می شد. به گواهی تاریخ جزیره العرب، شاعران جاهلی که دارای نفوذ فراوان در جامعه بودند در تعامل با جریانات قدرت و ثروت و در مقابل مطامع دنیوی یکی از اصلی ترین منشاءهای رسوخ بسیاری از خرافات و انحرافات در افکار عمومی عصر خویش به شمار می رفتند. خداوند در آیه 224 سوره شعراء ضمن انتقاد از این طایفه می فرماید: "وَالشُّعَرَاء يَتَّبِعُهُمُ الْغَاوُونَ: تنها کم خردها از شعراء تاثیر می پذیرند و تبعیت می کنند." و سپس به دو ویژه گی آنان اشاره می فرماید: "أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وَادٍ يَهِيمُونَ: آیا ندیدی که آنان به هر وادی و حوزه ای ورود و بدون دانش نظر می دهند؟! "وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لا يَفْعَلُون: و آنان کسانی هستند که می گویند آن چرا که خود عمل نمی کنند." به وضوح باید گفت نگون بخت جامعه ای که افکار عمومی آن بجای نخبگانش از سلبریتی هایش تاثیر بپذیرد و این مفهوم چقدر این روزها برای ما قابل درک است وقتی ناکارآمدی دولتی که سلبریتی ها برای روی کار آمدنش حنجره پاره می کردند را به چشم می بینیم و جز سوختن و ساختن چاره ای نداریم. صد البته پر واضح است که شهرت به صورت مطلق نکوهیده نیست و چه بسا افراد مشهوری که از شهرت خود در راه خدا و خدمت به خلق استفاده کرده و می کنند آنچه مذموم است شهرت طلبی و سرمستی و خودشگفتی از شهرت است و اسف بارتر از آن تاثیر و تبعیت جامعه از این قبیله خودبرتربین. ✍حسین علاءالدین 🆔@cultural_governance
بررسی_اجمالی_سیاستگذاری‌های_فرهنگی_در_مواجهه_با_فرهنگ_سلبریتی_در.pdf
642.7K
📎فایل PDF 🔰بررسی اجمالی سیاستگذاری‌های فرهنگی در مواجهه با فرهنگ سلبریتی در ایران 🖊 وحید کشافی‌نیا، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی 🔸 سلبریتی شکل مدرن‌شده شهرت است که در غرب و در نتیجه برخی تغییرات و تحولات تکنولوژیکی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ظهور یافته است. 🔸 برای شناخت دقیق سلبریتی‌ها و امور پیرامون آن‌ها، تمرکز صِرف بر سلبریتی‌ها کافی نیست؛ چرا که آن‌ها تنها بخشی از یک منظومه فرهنگی به نام «فرهنگ سلبریتی» هستند. این فرهنگ دربرگیرنده سلبریتی‌ها، مخاطبان، رسانه‌های واسط و ارزش‌ها و هنجارهای متناظر است. 🔸 در دهه‌های اخیر، اگرچه کارکردهای فرهنگ سلبریتی به موازات تغییرات تکنولوژیکی و اجتماعی، دستخوش تغییراتی شده اما هرگز از میزان اهمیت آن کاسته نشده است و «اگرچه ممکن است برای بسیاری از افراد، مفهوم سلبریتی، چندان ارزشمند به نظر نرسد، اما این واقعیت که سلبریتی‌ها نقش مهمی در فرهنگ معاصر ایفاء می‌کنند، آن‌ها را به سوژه‌های ارزشمندی برای مطالعه تبدیل کرده است.» 🆔@cultural_governance
☑️این هفته شاهد برگزاری دو رویداد می باشیم که تا اواسط هفته دایر میباشند 🔸*رویداد از جهاد سازندگی تا جهاد پیشرفت* که توسط ستاد پیشرفت برگزار می شود که دستاوردهای علمی و عملیاتی تیم خودشان را ارائه می دهند 🔸* رویداد هم افزایی مدیریت ایران* که توسط مجموعه خاتم برگزار می شود و حدود ۱۰۰۰ گروه مردمی فعالیت های خودشان را به نمایش میگذارند هدف: معرفی، حمایت، شبکه سازی گروه های مردمی ☑️این دو رویداد توسط معاونت ریاست جمهوری در حال برگزاری است و مکان هر دو در مصلی میباشد. توصیه جدی دارم رفقا حضور پیدا کنند 🆔@cultural_governance
مرکز بررسی مسائل فرهنگی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد نشستی را با عنوان *بررسی ابعاد و پیامدهای فرهنگی اجتماعی جشن غدیر* در روز یکشنبه مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۱ برگزار نماید. محورهای نشست عبارتند از: ۱. ساماندهی شادی‌های ملی و مذهبی ۲. تحلیل و بررسی تاثیر برگزاری این مراسم در ارتقا وفاق و سرمایه اجتماعی ۳. بررسی چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت های مردمی در رویدادهای ملی ۴. بررسی راهپیمایی غدیر از منظر پایبندی به الزامات طراحی عملیات‌های فرهنگی ۵. اثرسنجی این رویداد در تصویرسازی آینده و امیدبخشی ۶. تحلیل عوامل موثر در استقبال مردم از جشن غدیر (نیازمندی به بروز و ظهور اجتماعی، بهره‌مندی از اطعام عید، نیازمندی به شادی جمعی، عوارض پساکرونایی و ...) ۷. بررسی سازوکارهای تبلیغی و رسانه ای به ویژه برای کودک و نوجوان و اثرات مثبت و منفی آن ۸. مقایسه راهپیمایی غدیر با مناسبات مشابه از جمله اربعین حسینی ۹. برگزاری مناسبات و برنامه های متمرکز در پایتخت از منظر عدالت فرهنگی @farhang_markaz_baressi 🆔️https://ble.ir/1400
🔴نشست «بررسی ابعاد اجتماعات دینی ـ فرهنگی در دوران پساکرونا؛ بررسی موردی: جشن غدیر در تهران» با حضور: 🔸عماد افروغ (جامعه‌شناس و استاد دانشگاه) 🔸علی انتظاری(عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) 🔸محمدتقی کرمی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) 🔸جبار رحمانی (عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) 🔸محسن صبوریان (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) ♦️دوشنبه سوم مرداد- ساعت 10 🔹پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ♦️پخش زنده: skyroom.online/ch/ricac/research 🆔@cultural_governance
◀️تمرین تسهیل‌گری فرهنگی به جای تصدی‌گری اجتماعی 🔰مشاهدات شخصی از رویداد ده کیلومتری غدیر ⭕️سه ساعتی از اتمام جشن ده کیلومتری غدیر گذشته و چند عکس و ویدئو از شلوغی ایستگاه‌های مترو و خیابان‌های اطراف محل برگزاری جشن که تقریباً رونوشتی از رویداد بزرگ مردمی اربعین و نیمه شعبان در عراق است، گذشته. پیش از برگزاری جشن، نقدهای کم و بیش تکراری در مورد ماهیت و اهداف این جشن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اینکه به ویژه به خاطر تبلیغات حجیم و پرسروصدای جشن از صدا و سیما و نقش بسته بر بیلبوردهای شهرداری، با یک مراسم حکومتی روبرو هستیم؛ اینکه حکومت باز می‌خواهد مثل سلام فرمانده مانور جمعیت راه بیندازد تا اثبات کند هواداران نظام زیادند؛ اینکه کسی با توجه به شرایط اقتصادی در جشن شرکت نمی‌کند و از این دست نقد و نظرها که ذهنیتی منفی ایجاد می‌کرد. ⭕️خطای سوگیری یا پیش‌داوری، خطای مرسوم و اثرگذاری است که هر گونه پژوهش و بررسی را تهدید می‌کند. در این نوع خطا، ذهن و رویکرد پژوهشگر در اصطلاح بایاس شده و روی نقاطی که مبتنی بر تجربه پیشین یا نمونه آماری محدود است، تمرکز کرده و همه رخدادها و اتفاقات را مبتنی بر این نوع خطا تحلیل می‌کند. مثلاً فرض کنید همه سیاست خارجی ایران را ذیل عنوان نگاه به شرق جمهوری اسلامی مبتنی بر نوعی رابطه غیرمتوازن با حکومت پوتین تفسیر شود. این خطا با مسأله‌محوری یک پژوهشگر مرزهای آشکاری دارد. پژوهشگری که مسأله دارد، از تحلیل تک علّی پرهیز دارد و کوشش دارد به جهت حفظ اعتبار خود، تنها در حوزه‌هایی وارد شود که واقعاً متأثر از آن مسأله خود است. به صورت مشخص باید گفت هر تحلیل و بررسی پیش از رخداد جشن ده کیلومتری غدیر گرفتار این خطا شد. ⭕️به‌رغم بی‌نظمی، بی‌برنامگی، شلوغی و نبود یک نظم ترافیکی، جشن ده کیلومتری غدیر در نظر من، یک تمرین تسهیلگری فرهنگی به جای تصدی‌گری اجتماعی بود. جشن به معنای واقعی مردمی بود و گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، مؤسسات فرهنگی، انجمن‌های دانشجویی و حتی گروه‌های خیریه متعددی با استفاده از فضا و امکانات محدودی که در اختیار داشتند، تلاش داشتند سرودی برگزار کنند، شیرینی یا شربتی پخش کنند، مسابقه‌ای برپا کنند تا اوقات مخاطبین را به نحو شایسته‌ای پر کنند. ⭕️برخلاف آنچه در تحلیل‌های توئیتری دیده بودم، تنوع حجاب و پوشش مشهود بود. حتی در برنامه‌هایی که از نظر برخی، رنگ و بوی سیاسی یا غلظت ایدئولوژیک داشت، همه شرکت داشتند. در آنچه من دیدم، کسی نمی‌گفت مثلاً این برنامه یا موکب، متعلق به بسیج است یا اینجا «سلام فرمانده» پخش می‌شود، من شرکت نکنم. ضمن آنکه حضور گروه‌های موسیقی زنده نیز پررنگ بود و بعضاً موسیقی‌های پخش می‌شد که طرب‌انگیز بود و شاید در نظر برخی، غنا داشت. ⭕️این نقد که حکومت نباید در مناسبت‌هایی مانند دهه محرم یا شادی‌هایی مثل عید غدیر وارد شود، از اساس باطل است. حکومت طبق قانون اساسی و بسیاری از اسناد بالادستی موظف به تعظیم شعائر است و مکلف است از فرهنگ پاسداری کند و ضمن احترام به تنوع اجتماعی برای همگان فرصت‌های برابر فرهنگی و رویدادی فراهم آورد تا آنان نیز رویداد مختص خود را داشته باشند. در نتیجه این بیان که «خیابان» را نباید محدود و منحصر به اندیشه یا باور خاصی کرد، صحیح و منطقی است؛ اما کجا نشانه و تجلی داشته که ما گمان کنیم خیابان فقط مختص گروه یا سازمان یا باور خاصی است. اینکه جامعه مدنی به دلایل مختلف در یک دهه اخیر، آسیب‌پذیر و نحیف شده، اینکه بخش‌هایی از حکومت علاقه و تمایل فزاینده‌ای به تصدی و تملک همه اجتماع دارند، اینکه هنوز برای آزادی تجمع، ملاک و مبنای مشخصی وجود ندارد؛ همه و همه درست است؛ اما از سویی دیگر، این که القاء کنیم تنها و تنها گروه‌های محدودی از اجتماع، آن هم آنانی که متصل به سیاستند؛ فقط آزادی دارند، غیر از خطای شناختی، یک بی‌انصافی اخلاقی است، اگر کینه‌ورزی سیاسی نباشد. ⭕️توانمندسازی اجتماع، حمایت و نه تصدی‌گری، و کوشش برای به رسمیت شناختن اولاً تفاوت‌ها و تنوع‌ها، کار دشواری است. برای آنکه نگاه امنیتی را از اجتماع برداریم و صفر و صدی به موضوعات نگاه نکنیم، نیازمند سیاستیم. امر سیاسی غیر از شعارهایی مانند «نیاز به گفتگوییم» و «تساهل و مدارا پیش‌شرط تمدن است» به نظام و انتظام نیاز دارد. و اتفاقاً این نظام و انتظام، دیگر سند و برنامه نمی‌خواهد، اجرا می‌خواهد. اجراست که نقاط ضعف را عیان می‌کند و نقاط قوت را آشکار می‌سازد. شاید به رویداد سیاسی هم نیاز داشته باشیم. ⭕️ راستی یادم نرود بگویم مغازه‌های اغذیه و خوراک و سوپرمارکت‌های خیابان ولیعصر امروز روز پرفروشی داشتند. این هم برای آنانی که همه چیز را با سنجه معیشت بررسی می‌کنند. 🆔@cultural_governance
◀️ قهرمان واقعی با فالوورهای واقعی ✍️ رضا کرم زاده 🔸بیش از چهل سال است بر روی آنتن صداوسیما است ولی هنوز تکراری نشده است. 🔸درس‌هایی از قرآن او هنوز آن دکور چهل سال پیش را دارد، امکانات کمک‌آموزشی‌اش همان تخته سیاه سابق است، موسیقی هم ندارد. در آن از کارهای جلف و دلقک‌بازی هم خبری نیست. 🔸قهرمان واقعی است! از جنس و قماش قهرمانان پوشالی نیست و با اینستاگرام به شهرت نرسیده است. 🔸هنرش این است که با سخنان حکمت‌آمیز مردم را می‌خنداند. از هر قشری هم مخاطب دارد . 🔸برنامه تلویزیونی‌اش موضوع چندین رساله دکتری خارجی بوده و آن را یک پدیده یافته‌اند. 🔸قرائتی، خود راز موفقیتش را از زبان خواجه حافظ شیرازی این‌چنین بیان می‌کند: ✅ هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم 🆔@cultural_governance
✍ عبدالصالح شمس اللهی سلبریتیسم یا پادشاهیِ "چشم پرکن‌ها" 📌سلبریتیسم آمیخته‌ای از «ملأ» و «اتراف» است که رسانه و ثروت را در اختیار دارد. در واقع سلبریتیسم محصول رسانه است و سلبریتی خود یک رسانه و اغلب ابزاری برای سیاست‌مداران. 🔴قرآن کریم در جریان‌شناسی گروه‌های مؤثر در اجتماع به هر دو جریان پرداخته است! سلبریتیست‌ها را «ملأ» نام نهاده است و قارونیست‌ها را «مترف» و این دو در کنار هم، همواره مخالف و سد راه جبهه حق بوده‌اند. ⛔️متکلمان و فقیهان درباری «سلبریتی» عصر خلفا شدند و برخی بحث‌های کلامی و فقهی را به نفع خودکامگان دامن زدند. اما گاه کار از این هم سخیف‌تر می‌شود و مثل دوره پهلوی امثال «پری بلنده» و «شعبان بی مخ» می‌شوند سلبریتی‌های فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی. ⛔️سلبریتیسم آمیختهای از جهل، احساس زدگی و خودنمایی است. گاه از شدت جهل سخن مولا علی(ع) را به «کورش موهوم» نسبت می‌دهد و گاه بزاق دهان مردم را برای جنایتکاران جمع می‌کند تا زرادخانه بیولوژیک آنان را کامل کند. 🆔 @cultural_governance
📋 ◾️سلبریتی‌ها و نفوذ تدریجی انحرافات جنسی ✍️ دکتر زاهره سادات میرجعفری، پژوهشگر زن وخانواده 🔻انحراف جنسی نوعی ارضای جنسی است که بر خلاف نظام طبیعی و ضوابط ارزشی صورت می‌گیرد که برای خود فرد یا افراد دیگر، به ویژه همسر زیان آور است، به همین دلیل است که هر نوع تلذذ و ارضای جنسی خارج از مسیر طبیعی آن، تجاوز از مسیر صحیح شمرده می‌شود. 🔻عوامل بسیاری در سطح فردی، خانوادگی، و اجتماعی وجود دارند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در گرایش فرد به انحرافات جنسی و روابط نامشروع دخالت می‌کنند، علل فردی معطوف به شخصیت، نگرش و وضعیت روحی و روانی فرد است؛ 🔻 علل خانوادگی بیشتر از وضعیت و مشکلات روابط همسران منشأ می‌گیرد؛ علل اجتماعی نیز اکثراً متوجه مشکلات ساختاری و نیز مسائل فرهنگی اجتماعی است. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/?p=4392 📌آدرس کانال؛ 🆔 @cultural_governance
💢 فراخوان چهارمین جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» ✅ محور ویژه: سبک زندگی، آئین‌ها و مناسک 🔻 محورها؛ 🔸سبک زندگی، مبانی و مفاهیم 🔹سبک زندگی و هویت ایرانی و اسلامی 🔸سبک زندگی، خانواده، جنسیت 🔹سبک زندگی و زندگی شهری 🔸سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی 🔹سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی 🔸سبک زندگی، آموزش و سلامت 🔹سبک زندگی، الگوها و اسوه‌ها 📆 مهلت ارسال آثار: ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ 📝 اعلام نتایج داوری: ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ 📆اختتامیه جشنواره: بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 💻 اطلاعات بیشتر: https://b2n.ir/e10773 ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🆔@cultural_governance
سلبریتی.rar
16.98M
🔰مجموعه شماره از فصلنامه مجازی فرهنگ‌ شهرت منتشر شد 📜شماره نشریات یک تا نه | 🆔@cultural_governance
ریزگردها.jpg
1.94M
🔺مساله ریزگردها در کشور 🌱کانون های تولید 🆔@cultural_governance
📺تولیدات رسانه ای 1401 در چه مسیری می باشد؟ 📌مخاطبین خاص صداوسیما 🆔@cultural_governance
آمار صدا و سیما کانال حکمرانی.jpg
3.73M
📺تولیدات رسانه ای 1401 در چه مسیری می باشد؟ 📌مخاطبین خاص صداوسیما 🆔@cultural_governance
🔸 رونالدو گفته مدل موهایم در جام جهانی ۲۰۰۲ افتضاح بود و از مادرانی که بچه‌هاشون به خاطر من این مدل رو انتخاب کردن عذرخواهی می‌کنم... | | 🆔@cultural_governance
🔰تبلیغ با محوریت 🔰 ✅مترو و هیئات تهران ✅شرایط پذیرش ۱. آشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری ۲. اتمام پایه ششم تحصیلی ۳. سابقه تبلیغ عمومی و فعالیت در فضای مجازی 🔅برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.jahad-tabeen.com/ 🆔@cultural_governance
🔰مجموعه تولیدات تیم فکرت در حوزه پدیده سلبریتی 🔺تأثیر رسانه بر بروز بزهکاری در جامعه با تأکید بر نقش سلبریتی‌ها 🔸https://b2n.ir/d91014 🔺کنترل و نظارت سلبریتی‌ها 🔹https://b2n.ir/f67181 🔺تاثیرات سلبریتی‌ها 🔸https://b2n.ir/a87013 🔺شهرت امری ابزاری است و بستگی دارد در چه مسیری باشد 🔸https://b2n.ir/n16664 🔺سلبریتی ها چرا سلبریتی می شوند؟ 🔸https://b2n.ir/x38966 🔺چگونه سلبریتی‌ها نقش گروه مرجع را ایفا می کنند؟ 🔸https://b2n.ir/z23731 🔺عوامل موثر در شکل گیری پدیده سلبریتیسم 🔸https://b2n.ir/e33296 🔺سلبریتیسم، تاریخچه و عوامل شکل‌گیری آن 🔸http://fekrat.net/1880 | | 🆔@cultural_governance
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸بلاگرها بلای امروز زندگی های مشترک..! 🔹شاید کلیت نداشته باشه اما واقعیت اینه که این جمله کاملا واقعیه و نمونه های خسارت بار زیادی هم داشته. 🔺حالا شاید برای شما سوال باشه این حرف رو بر اساس چه دلایلی میگیم. ⚠️پیشنهاد می کنیم این ویدیو رو ببنید تا به عمق مسئله پی ببرید.. | | 🆔@cultural_governance
🔴 وقتی ورزش سلبریتی‌پرور جای ورزش پهلوان‌پرور را می‌گیرد! 🔹اقدامِ طلبکارانه‌ی فرهاد مجیدی در انتشار فیلم برخورد صحیح و شجاعانه پلیس راهور ناجا با خود در اینستاگرامش موجی از واکنش‌های تند مردمی را در پی داشت. سوای از درستیِ واکنش فطری مردم به این اقدام، برخی دغدغه‌مندان اظهار کردند که این حرکت یک سلبریتی، به اقتدار پلیس ضربه وارد می‌کند که منجر به هنجارشکنی‌های آتی می‌شود که در نتیجه‌ی آن، امنیت مردم به مخاطره می‌افتد. 📷 yon.ir/ApJl9 🔺صدالبته که دغدغه‌ای بجاست؛ اما چرا زمانی که به دیگر وجوه «امنیت» جامعه آسیب وارد می‌کند، کسی حساس نمی‌شود؟ 🔸 فرهنگ سلبریتی‌پروری، زاده‌ی است و به حمیت جامعه دامن می‌زند. ✅یک جوان مؤمن و انقلابیِ اندیشه‌جو نباید غفلت کند که یک جامعه دینی، با امنیت در جامعه غیردینی متفاوت است؛ در و مطابق آموزه‌های قرآن حکیم، امنیت در چهار حوزه باید دیده بشود: ▫️امنیت در بخش « » - تمام برداشت‌ها از امنیت، در جهان در همین بخش خلاصه می‌شود! ▫️امنیت در بخش « » - وقتی حمیت جاهلی، جای سکینت را بگیرد! ▫️امنیت در بخش « » ▫️امنیت در بخش « » 🔴 اشتباه استراتژیک دستگاه رسانه‌ای جهمهوری اسلامی و بالاخص صداوسیما، رویکرد به ورزش و به ویژه فوتبال بود که مخاطرات پنهان و فاجعه‌باری به بار آورده.(بماند که سپرِ سیاسیون شکست خورده در انتخابات می‌شوند و در همه امور، اظهار نظر می‌کنند) : 1️⃣ «تماشای صرف» جای ورزش و ورزیدگی را گرفت. 2️⃣ میان اینهمه ورزش به مراتب متناسب‌تر، موج گسترده رغبت به فوتبال در دختران شروع شد تا جایی که امروز، چندین هزار فوتبالیست حرفه‌ای دختر داریم! 3️⃣ هیجانات کاذب حاصل از تماشای فوتبال، شهوت و غضب انسان را برمی‌انگیزاند. 4️⃣ حاکمیت شهوت! دامن زدن فوتبالِ سلبریتی‌پرور به «شهوت و غضب و هیجان کاذب» باعث شد تا عمومی جامعه در خطر افتد و جامعه دچار شود. فوتبالیست‌های پسر برای دختران جاذبه‌های جنسیتی دارند و بسیاری از دختران با تخیل این سلبریتی‌ها، زندگی می‌کنند! که حتی به منتهی می‌شود. این عجیب نیست که دخترها، علاقه‌ای به تماشای بازیِ فوتبالیست‌های بانوان ندارند و برای مسابقات بانوان، انگشت‌شمار به ورزشگاه می‌روند ولی همزمان، سودای ورزشگاه رفتن برای تماشای بازی‌های پسران و حتی تماشای تمرینات‌شان را دارند؟! 🔸ورزش به هیجانات کاذب دامن نمی‌زند و هرگز یک پهلوان، طغیان نمی‌کند! ❤️ مسأله اینجاست که را در صدر انسان خلاصه کرده‌ایم و از امنیت در سایر وجوه قلب انسان، غافل شده‌ایم؛ در نتیجه نسبت به خطراتی که تهدیدشان کرده و آسیب جدی به آن وارد ساخته، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهیم.. | | 🆔@cultural_governance
🔔فراخوان جذب هیئت علمی در پژوهشکده شورای نگهبان 💢 پژوهشکده شورای نگهبان در فراخوان جذب نوبت اول سال ۱۴۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت تکمیل کادر هیئت علمی پژوهشی از بین متقاضیان دارای مدرك دکتری تخصصی حقوق، عضو هیئت علمی پژوهشی جذب می‌نماید. 💻 متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز جذب اعضای هیئت علمی به نشانی اینترنتی www.mjazb.ir اقدام به ثبت نام نمایند. 🆔@cultural_governance
🔲 |عصبانی ترین استان های ایران 📌 بررسی آمارهای پزشکی قانونی از مراجعات سال برروی هشتگ بالا کلیک نمایید👆 🆔@cultural_governance
💠 ایده های عملیاتی و کرونایی محرم 🌿 امتداد دارد 🌷 نسل به نسل در پناهت هستیم 💡بسته ایده و محتوایی 🔺پکیج زیر مجموعه ای از ایده های عملیاتی برای هیات ها می باشد. | | ادرس کانال درتلگرام و ایتا👇👇👇 🔅تِمُد🔅 🆔 @Temod_uni
Edited_PDF2.pdf
1.31M
📌توزیع جغرافیایی ۱۱ هزار هیات تهران ✔️اکثر هیات های تهران در کدام مناطق میباشند؟ ✔️در چه مناطقی از تهران باید هیات راه اندازی نمود؟ ✔️سیاست گذاری شهرداری در امور هیات ها براساس توزیع عادلانه اماکن فرهنگی 🔅تمُد🔅 🆔 @Temod_uni
✍️در لایه مواجهه با سلبریتی در کشور چه کرده ایم؟ 🖇پازل مغفول، گزارش یک رصد 🔹رصد های زیادی کردم که در برابر در این پدیده در کشور چه اتفاق هایی رقم خورده است، حرکت های بسیار معدودی را در کشور متاسفانه در این حوزه رقم خورده است و اساسا دغدغه مسولین و فرهنگیان دلسوز نبوده است 📌در لایه پدیدارشناسی و حوزه مطالعاتی کتاب هایی توسط نشرمعارف و حوزه هنری منتشر شده است و همچنین مجموعه فرهنگ شهرت در این زمینه دارای تولیدات مجازی است 📌در لایه مواجهه دافعه آمیز و قهری در فضای مجازی غیر از اقای حسن عباسی و رائفی پور کسی با این طیف برخوردی نگرده است 📌در لایه تنظیم گری و قانون گذاری فقط بنده مساله مالیات دیده ام و اساسا قوانین کشور همراه با ایده پدیده جدید خود را تنظیم نکرده است 🔹شئون های نقش افرینی در حوزه سلبریتی مانند: آگاهی سازی،مقاوم سازی،تنظیم گری، قانون گذاری،تولید محتوا و غیره بسیار جای ورود توسط امت حزب الله و مسولین دارد و نباید انرا را به حال خود رها نمود 🌐aparat.com/hardambil 🌐t.me/Celebrity_Culture ✍مجتبی فرهنگ 🆔@cultural_governance