از نظر منم درستش همینه،
خیلی دارن همه چیو قاطی میکنن
آدم باید هم پشت وطنش باشه،
هم هموطنش.
هدایت شده از harf chat
فقط من از امروز صبح نتونستم به زندگی برگردم؟💔
یه بغض سنگیِ عجیبی تو گلومه
واقعا برای این بچه ها برای این نسل ناراحتم
حیف بود که بدون دستاورد برن..:)
حیف از اینهمه تلاش ..
شاید قسمت این نبوده:)
شاید خدا،
پایان قشنگتری برامون کنار گذاشته.
شاید 4 سال دیگه، همین بچهها با تجربه تر، محکم تر و پخته تر برگردن و کاری کنن که سالها تو یاد مردم بمونه.♥️
و مهمتر از همه شاید اون روز، دل مردمم آروم تر از امروز باشه و شادیِ اون برد، مرهم خیلی از غصه هایی بشه که الان روی دلا سنگینی میکنه.
هیچ تلاشی که با عشق و غیرت انجام بشه بیثمر نمیمونه عزیزم ؛
فقط گاهی خدا زمانِ قشنگتری برای شکوفا شدنش انتخاب میکنه✨
البته ایرانم هرسال تو جام جهانی بیشتر از سه تا بازی، بازی نمیکنه..
دیگه اولو آخرش باید حذف میشدیم
هرچند ک حقمون نبود، میدونم واقعا آفسایدا نامردی بود، تبانیم شده بود:)
حداقل چندتا بازیه دیگه باید بازی میکردن ک نشد
من چمیدونم زن
فک کنم هنوز سی و خورده ای باشه،
به چهل نمیرسه ک اگه برسه هم احتمال میدم بیاد
خودشم نخواد شده n دلار میچپونن تو جیبش ک بیاد، اگه رامین نیاد، کنعانی میخواد گل بزنه؟
بچها اصن موضوع چنل مثه اینکه از یادتون رفت🤣 ..
این سوالا رو از قلعه نویی بپرسید
هرچند که به قشنگیه من حرف نمیزنه ولی خب اون بهتر میدونه😭😂
هدایت شده از harf chat
https://eitaa.com/Cygnus0/21016
شایدم اگه میرفتیم یه اتفاق بدتری برامون می افتاد که میگفتیم کاش اصلا صعود نکرده بودیم،بالاخره تو آمریکا ممکنه هر بلایی سرمون بیارن
قطعا به صلاحمون نبوده وگرنه خدا اینهمه دعا و تلاش و بی جواب نمیزاره،شاید گذاشته همه این نشدنایی که از سال ۲۰۱۸ داره برا این نسل تیم ملی رقم میخوره، تو جام ملت ها با یه دستاورد خفن جبران بشه (: