بچها اصن موضوع چنل مثه اینکه از یادتون رفت🤣 ..
این سوالا رو از قلعه نویی بپرسید
هرچند که به قشنگیه من حرف نمیزنه ولی خب اون بهتر میدونه😭😂
هدایت شده از harf chat
https://eitaa.com/Cygnus0/21016
شایدم اگه میرفتیم یه اتفاق بدتری برامون می افتاد که میگفتیم کاش اصلا صعود نکرده بودیم،بالاخره تو آمریکا ممکنه هر بلایی سرمون بیارن
قطعا به صلاحمون نبوده وگرنه خدا اینهمه دعا و تلاش و بی جواب نمیزاره،شاید گذاشته همه این نشدنایی که از سال ۲۰۱۸ داره برا این نسل تیم ملی رقم میخوره، تو جام ملت ها با یه دستاورد خفن جبران بشه (:
البته بنظرم الان شرایط خوبی شاید نبود..
هم اینکه خیلی بازیکنا قضاوت میشن..
هم شرایط جنگیه
و هم خیلیا داغ دیدن.
ایشالا ۴ سال دیگه
مطمئن باااش
با بنزم و آیفون 20م میرم تو قلب استادیوم براتون زنده گزارشگری میکنم🤣✌️🏼