میدونین افسردگیِ بزرگ شدن چیه؟
آره فقط کافیه یکی از کارتونهای بچگیمونُ ببینم تا نیم ساعت تمام گریه کنم فقط.
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی که حسین ندارد آخرت ندارد :)
همه میگن تو هر قشری خوب و بد هست و اخلاقشون رو به صنفشون نسبت ندید ولی بازم درباره طلبهها خیلیا اینطوری فکر نمیکنن دوستان.
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیبایی ببینید؛
#انصارالقائم
-رفیق جا نمونی.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
اربعین هیچیش معلوم نیست؛
نه کربلا رفتنِ اونی که میخواد بره،
نه نرفتنِ اونی که نمیتونه بره.
بیاید دعا کنیم برا کربلای هم :)
هدایت شده از - دلدادھ مٺحول -
جنون؟!دیگه ما یه چارقد بستیم دور دلمون که چشمش به جمال جنون روشن نشه.
.
شهریار میگه که
"چشم خود بستم که دیگر چشم مستش ننگرم
ناگهان دل داد زد :
دیوانه، من میبینمش"
حالا تو هم اگه تونستی ببند چشم دلتو.
نه ببند دیگه. دوتا گره بزن اصلا. سه تا بزن. پنج تا اقا. پنج تا گره محکم بزن.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
دلتنگی ببینید؛ #انصارالقائم
اگه امسال هم تو اون صحن جام ندی چی؟
یه دنیا خاطره برام زنده میشه.
شیرینترین روزهای رفاقت اینجا به صبح رسیدن و خالصانهترین دعاهای رفیقانه رو این شهدا از سینههامون و چشمهامون به امانت گرفتن. چه شبها که از سرما لرزیدیم و با حرارت محبتشون گرم شدیم، چه شبها که به بحثهای سیاسی گذشت؛ چه شبها که شاهد اشکها و قسمها و روضههای خصوصیمون بودن و چه شبها که پا به پای دیوونه بازیهامون بهمون خندیدن. #رفیق بودن برامون هرچند ما نیمهراه بودیم :)
#memories
من فقط تو حسینیه و زیر سایهی اسم توعه که آرامش میگیرم آقای امام حسین.
محمد حسین پویانفر | نُواenc_16896684689724703761665.mp3
زمان:
حجم:
4M
از اون مداحیها که رزقِ یهویی میشن و خودتُ توشون میبینی: