eitaa logo
دفتر خاطرات خانوم علیا‌ -
326 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
199 ویدیو
5 فایل
دانشجوی تبعیدی به علومج. «عجب حلاوتی‌ دارد مرگ، اگر انسان در راه آرمانی معتبر بمیرد‌.» . نادر ابراهیمی - https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=wSZvGLbdWyFExByj&btn=پیام.ناشناس.
مشاهده در ایتا
دانلود
لول حکیمیه یه جور عجیبی شده! دو سه تا پورش، لکسوس، بی‌ام‌و، انواع بنز کلاسیک و مدرن، جی‌واگن... سبحان‌الله قبلا اینطوری نبود اینجا.
به این اضطرار رسیدی که خودت هم بدونی حالِ بدت به خاطر دوری‌ت از امام زمانه؟
تا حالا تجربه نکرده بودم. اما امروز پلی‌لیستم موقع رانندگی، من رو کشوند سمت تو. در واقع درست‌تره اگر بگم تو من رو کشوندی سمت خودت. که بهم بگی دختر قشنگم، درمانِ دردت منم، دلیل حالِ بدت منم و حالِ خوبت هم پیش خودمه. تو منو کشوندی سمت خودت. بین یکی از یادکردن‌های روزانه‌ت پلی‌لیستم یه بهونه شد تا منم یادت بیوفتم و پشت فرمون درحالی که تنهام و خیلی وقته پریشونم، بغضم بشکنه و اشک چشمم جاری بشه. و بعد تا خونه با خودت نجوا کنم و به حالِ بی‌چارگی خودم و دوری‌م از تو اشک بریزم و راهم رو طولانی کنم تا مناجاتم با تو تموم نشه. چقدر حی و حاضری توی زندگیم و من ازت غافلم. چقدر بهم نزدیکی و من ازت دورم. چقدر برام آشنایی و من نمی‌شناسنمت. چقدر من رو می‌شناسی و می‌فهمی و من باز پناه می‌برم به آدم‌هایی که باید خودم رو براشون توضیح بدم. چقدر تو قلبمی و من تو رو فراموش می‌کنم... چقدر دلم برات تنگ شده ماه‌ترین رویِ دنیا، خوش‌ترین عطر دنیا، رئوف‌ترین پدر دنیا، محکم‌ترین ریسمانِ اتصال من به خدا... چقدر دلتنگتم عزیزِ ندیده‌ی من... چقدر دلتنگتم امامِ حاضرِ منتَظَرِ من...
من عموما توی خونه آدم کم‌حرف و ساکتی‌ام، بود و نبودم خیلی مشخص نیست حتی گاهی بابام فکر می‌کنه خونه نیستم. خودمم فکر می‌کنم به اندازه‌ی ریحانه نبودنم واضح نیست یا حس نمی‌شه. اما مامان امروز صبح این پیام رو بهم داد، نمی‌دونم چقدر واقعیه اما یه لبخند عجیب نشست رو لبم و دلم گرم شد.
برگشتن به نوشتن و نتیجه گرفتن ازش در حال حاضر انگیزه‌بخش‌ترین و مهم‌ترین هدفِ پیش‌رومه. تمنا باید تبدیل به کلمات لمس‌شدنی‌ای بشه که بتونم به کسایی که دوست‌شون دارم هدیه بدمش.
دفتر خاطرات خانوم علیا‌ -
۲ روز -
فردا آخرین روزه، و پس‌فردا احتمالا نتیجه‌ش میاد. خدایا من طاقت ندارم لطفا💘🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
بچه‌ها جدی چه نتیجه کنکورتون رو بگین و چه نه اگر چیزی که میخواستین قبول شدین براتون کلی خوشحالم، اگر هم نشدین فدای سرتون. دنیا کلی چیز جدید برای غافلگیر کردن‌تون داره و هنوز کلی راه دارید برای رسیدن به هدف‌هاتون. حالا اگر دانشگاه تهرانی شدین بیاین خوشحالم کنین که هم‌دانشگاهی شدیم، اگر هم توی علوم‌اجتماعی قراره ببینیمتون که ویییژه منتظرم باهم دوست شیم🥺✨ @epiiic منتظرتونمممم🎀
شیرینی درست کردن، حال خوب‌کن‌ترین فعالیتِ زندگیمه.
پارسال چنین روزی بین جامعه‌پژوهی تهران و روان‌شناسی علوم تحقیقات انتخاب می‌کردم. خدایا شکرت بابتِ راهی که نشونم دادی.
اولین بار بود که کوکی درست کردم. شکلات چیپسی هم نداشتیم و شکلات تلخ ریز کردم ریختم توش. دوست دارمش💘