945.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سه سال پیش همین موقع ها دست از دنیا کشیدی
آقا آرمان علی وردی ❤️
دفتر خاطرات خانوم علیا -
سه سال پیش همین موقع ها دست از دنیا کشیدی آقا آرمان علی وردی ❤️
من هنوز پای قولم هستم و اسمِ پسرم رو میذارم آرمان، حتی اگر اسمش رو نذارم، اینطوری صداش میزنم :)
یعنی از ۱۴۰۱ اونقدر گذشته که الان تاریخچه اینجا رو چک کردم و دیدم اینجا اون موقع نبوده، بلکه نخل و نارنج اولی بوده!
انسانِ توخالی که چنگی به دل نمیزند. حتی سرد و بیروح است. آدم دلش میگیرد بخواهد نگاهش کند. به گمانم خدا آنوقتی گفت «فتبارک الله احسن الخالقین» که عشق را در وجود آدم کاشت. آنوقت جسمِ پوچِ آدم، پر شد از احساس. روح در شریانهایش جریان یافت و چشمهایِ خالی و سردش، برق زدند. گرما در قالبش پیچید و زبان باز کرد. زبان به شعر و احساس! آنوقت توانست خدا را ببیند و او را بخواند. اصلا من فکر میکنم، انسان را خدا همانجایی از نسیان برداشت که وقتی عاشق شد، همهچیز را فراموش کرد. بدیها را، سیاهیها را، غمها را، نامردیها را، غرور را، بیوفایی را، دنیا را. به گمانم انسان بدونِ عشق ناقص بود، خدا گل عشق را در وجودش که کاشت، شد اشرف مخلوقات. شد «فتبارک الله احسن الخالقین». به تاریخ نگاه کن، ماندگارترین احساسِ آدمی، عشق بوده. از ابتدای خلقت که آدم عشق را روی زمین آورد، تا کنون که هنوز هم میانِ آسمانخراشها و ماشینهای مکانیکی، عشق در گوشه و کنار شهر و کوچههایش متولد میشود و جان میگیرد و حیات را عطرآگین میکند. هرچند که عقل محبوبترین مخلوقِ خداست، اما عشق حرف بیشتری برای گفتن دارد...
#مسطورات / #دفترچه / #خانمعلیا
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اى خاطرهى مبهم از ياد نرفته
در قلبی و از دست ولى فاصله دارى… سیدالشهدای مدافعان حرم💔⚘
وعدههای خدا زمانی اتفاق میوفتن که تو بهشون باور داشته باشی. یه باور قلبیِ عمیقِ بدون ذرهای شک و تردید. باور داشته باشی که انفاق کنی خدا برات جبران میکنه، توکل کنی همهچی درست میشه. باور توئه که تعیین کنندهست. نمیتونی انفاق کنی و شک داشته باشی به خدا و توقع داشته باشی که جبران کنه برات. نمیتونی طلبکار خدا باشی. باور، تسلیم، تسلیم، تسلیم!
بیبهونه بهم بگو دوستم داری
بیبهونه برام هدیههای کوچولو بخر
بیبهونه برام گل بخر
بیبهونه بهم کمک کن
بیبهونه و بیخبر بیا بهم سر بزن
بدونِ این که لازم باشه من بهت بگم
و ازت بخوام، بیبهونه...
هفتهی بعد دانشگاه با کوفته تبریزی شروع میشه، پس میخوام تلاش کنم هیچ چیزی باعث نشه اون روزم خراب شه❤️
دفتر خاطرات خانوم علیا -
بچهها دو تا مسئلهی خیلی مهم توی زندگیم هست که مدیون و ممنونتون میشم اگر برای حل شدنشون دعا کنید
خب خب خب، اومدم بگم که دوتاش تقریبا حل شده و من منتظرم که به زودی هردوش رو بهتون بگم : › 💘
خودم دانشجوئم. ولی خب تو که روز اوله رفتی دانشگاه همهچیز برام جدیده! دلم میخواد کلی سوال بپرسم و با تک تک جوابات ذوق کنم. چیه این آدمیزاد؟ چیه کودک درون؟ چیه این عشق؟ چی هستی تو آخه مرد؟ چیکار کردی که اینطوری دختر بچه درونم بهت اعتماد داره و حالش باهات خوبه؟ داستان چیه واقعا؟