eitaa logo
دفتر خاطرات خانوم علیا‌ -
326 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
199 ویدیو
5 فایل
دانشجوی تبعیدی به علومج. «عجب حلاوتی‌ دارد مرگ، اگر انسان در راه آرمانی معتبر بمیرد‌.» . نادر ابراهیمی - https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=wSZvGLbdWyFExByj&btn=پیام.ناشناس.
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز روز اول کارمه و برای امروز کلی کار دارم. شرح وظایفم رو باید بگیرم، اینجا رو مرتب کنم، ایده‌هام رو بنویسم، با بچه‌ها ارتباط بگیرم، فضا رو ارزیابی کنم تا بفهمم باید دقیقا از چه راهی وارد بشم تا تاثیرگذار باشم. خیلی کار دارمممم.
https://daigo.ir/secret/41659071083 کتابخونه‌ی ایده‌آل به نظر شما چه ویژگی‌هایی داره؟ یعنی مسئولش باید چه برخوردی داشته باشه؟ فضاش چطوری باشه و چه وایبی بهتون بده؟ و هرچیزی که یه کتابخونه رو براتون جذاب و دوست‌داشتنی می‌کنه.
دفتر خاطرات خانوم علیا‌ -
https://daigo.ir/secret/41659071083 کتابخونه‌ی ایده‌آل به نظر شما چه ویژگی‌هایی داره؟ یعنی مسئولش با
هرررررچی که در جواب این سوال به ذهنتون می‌رسه، فارغ از اجرایی بودن یا نبودنش، می‌شنوم و پذیرام.
جدیدا از تاریکی خیابون می‌ترسم از تاریکی اتاق هم می‌ترسم از احساسِ بی‌پناهی می‌ترسم از رها شدن می‌ترسم از شب می‌ترسم از غم می‌ترسم... می‌ترسم غم منو ببلعه و تموم بشم می‌ترسم یه شب توی تاریکی غم منو ببلعه و تموم بشم...
هدایت شده از بلاتکلیف.
لطفا اگر کسی در مشهد، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، موسسه، حسینیه‌ای که قابلیت اجرای تئاتر برای فاطمیه داشته باشه کلا هرجا که فکر میکنید میشه توش اجرا رفت،میشناسید میشه بگید بهم (لطفا اگه ممکنه این پیامو تو کانالاتون بذارید که ببینن و معرفی کنن بهمون) @timoo_111
تو آب خضری و ما تشنه عاشقان از تو بیا بیا که صبوری نمی توان از تو بخشم رفتی و گفتی قیامتم بینی چه زود رنجی و دیر آشنا فغان از تو مرنج اگر من دلتنگ سینه بشکافم که حال دل نتوان داشتن نهان از تو قیامت ارچه بآخر زمان شود پیدا قیامتی است درین شهر هر زمان از تو تو کی بخنده گشایی دهن یقین است این یقین که می کشیش نیست اینگمان از تو ز غیرتم همه آتش که همچو شمع چرا گرفته اند مرا خلق بر زبان از تو مرا بتیغ فلم ساز استخوان و ببین که چون گداخت مرا مغز استخوان از تو به مجلسی که تو با گلرخان قدح نوشی هزار نرگس مستت خونفشان از تو بتر ز قصه مجنون حکایت لیلی است که شد فسانه بصد گونه داستان از تو - اهلی شیرازی
یادمه ابتدایی که بودم ساندویچ فلافل و الویه‌ی مدرسه‌مون توی نصف نون باگت بزرگ هزار تومن بود. دلم عمیقا تنگ شد برای اون زمان.
دفتر خاطرات خانوم علیا‌ -
https://daigo.ir/secret/41659071083 کتابخونه‌ی ایده‌آل به نظر شما چه ویژگی‌هایی داره؟ یعنی مسئولش با
اگه بخواید یه انجمن یا باشگاه کتابخوانی توی یه مدرسه راه‌اندازی کنید، اسمش رو چی می‌ذارید؟
«موضوع پرورش، ساختن موجودی اجتماعی است؛ [...] فشاری که پیوسته به کودک وارد می‌شود همان فشار محیط اجتماعی است که می‌خواهد او را به صورت خود در آورد؛ پدر و مادر و معلمان نیز نماینده و واسطه‌ی این محیط هستند.» - قواعد روش جامعه شناسی | امیل دورکیم
داشتم فکر می‌کردم چرا از یه تایمی به بعد حالم اینقدر داغونه شبا؟ چرا اینقدر پریشونم؟ چرا اینقدر مضطربم؟ چرا اینقدر بدخلق و بی‌اعصابم؟ چرا اینقدر بهونه می‌گیرم؟ تا این که یه نگاه به ساعت کردم، یه نگاه به حالم، یه نگاه به تقویم و دلیلش رو فهمیدم. تو باید الان هیئت باشی دختر خانوم :))))))))) الان باید گوشه‌ی هیئت زانوی غم بغل کرده باشی و پای روضه ضجه بزنی. فاطمیه‌ست و هنوز هیئت نرفتی دختر خانوم :)))))))))))