هدایت شده از 🏴کانون فرهنگی جهادی فاطمی شو🇮🇷
« اجرای نمایش #آفِلین »
روایتی از تاسی مردم عزیز ایران
از حضرت صدیقه طاهره سلام الله
در نابودی جبهه باطل (اسرائیل)...
۱۵ الی ۲۱ آبان ماه
ساعت ۱۵:۳۰
مکان:
شهرری، میدان نماز، فرهنگسرای ولا،
سالن حضرت ولیعصر عجل الله
هزینهی حضور: یک ذکر صلوات✨️
🔹️با افتخار تنها میزبان بانوان هستیم.
🔹️جهت جلوگیری از ازدحام، حتما راس ساعت در سالن حضور داشته باشید.
🔹️بهتر است از آوردن کودکان زیر
۱۰ سال، خودداری فرمایید.
🔹️لطفا برای حضور بالای ۱۰ نفر، با شماره
تلفن گروه هماهنگی حاصل فرمایید.
09190804836
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
شماره حساب جهت کمک به اجرای مراسم:
5054161015397841/سعیدعباسی
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
🔸️با انتشار بنر در فضای مجازی و دعوت از دوستانتان، در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، شریک شوید🔸️
#فاطمیه
#ایران
#یهود
@fatemiishoo
خانم کناریم داشت درباره سفرش به استانبول حرف میزد. نزدیک ۶۰ سالش میشد قطعا و حتی بیشتر و خب فکر کردم نکنه من برای آرزوهام و رسیدن بهشون یا ناامید شدن از رسیدن بهشون عجله دارم؟
از صبح و نور خورشید متنفرم. صبح که نور میخوره توی چشمم تا آخر روز عطسه میکنم و از چشمام اشک میاد. کاش همیشه هوا ابری بود.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
زندگی بسه، این هفته میرم بازار پروانه و چیزای قشنگ میخرم.
خب پشیمون شدم، نمیرم.