هدایت شده از 🏴کانون فرهنگی جهادی فاطمی شو🇮🇷
« اجرای نمایش #آفِلین »
روایتی از تاسی مردم عزیز ایران
از حضرت صدیقه طاهره سلام الله
در نابودی جبهه باطل (اسرائیل)...
۱۵ الی ۲۱ آبان ماه
ساعت ۱۵:۳۰
مکان:
شهرری، میدان نماز، فرهنگسرای ولا،
سالن حضرت ولیعصر عجل الله
هزینهی حضور: یک ذکر صلوات✨️
🔹️با افتخار تنها میزبان بانوان هستیم.
🔹️جهت جلوگیری از ازدحام، حتما راس ساعت در سالن حضور داشته باشید.
🔹️بهتر است از آوردن کودکان زیر
۱۰ سال، خودداری فرمایید.
🔹️لطفا برای حضور بالای ۱۰ نفر، با شماره
تلفن گروه هماهنگی حاصل فرمایید.
09190804836
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
شماره حساب جهت کمک به اجرای مراسم:
5054161015397841/سعیدعباسی
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
🔸️با انتشار بنر در فضای مجازی و دعوت از دوستانتان، در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، شریک شوید🔸️
#فاطمیه
#ایران
#یهود
@fatemiishoo
خانم کناریم داشت درباره سفرش به استانبول حرف میزد. نزدیک ۶۰ سالش میشد قطعا و حتی بیشتر و خب فکر کردم نکنه من برای آرزوهام و رسیدن بهشون یا ناامید شدن از رسیدن بهشون عجله دارم؟
از صبح و نور خورشید متنفرم. صبح که نور میخوره توی چشمم تا آخر روز عطسه میکنم و از چشمام اشک میاد. کاش همیشه هوا ابری بود.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
زندگی بسه، این هفته میرم بازار پروانه و چیزای قشنگ میخرم.
خب پشیمون شدم، نمیرم.
تنها عکسهای امروز. هیئتهایی که رزق میشن برای دلِ شکستهت. هیئتهای یهویی که میگن حالت خرابتر از این حرفاست، بیا ببینیم چیکار کردی با خودت... الحمدلله کما هو اهله...
#دفترچه / چهارده آبان صفر چهار، هیئت رایة العباس
دفتر خاطرات خانوم علیا -
تنها عکسهای امروز. هیئتهایی که رزق میشن برای دلِ شکستهت. هیئتهای یهویی که میگن حالت خرابتر از
رزق اندر رزق. همسفرم از هیئت تا خونه توی تپسی هم یه خانم دانشگاه تهرانی بود که ورودی سال ۸۱ بود و دانشکده ما و اساتیدش رو میشناخت.