بچهها کسی از شما هست که سمت میدون قزوین زندگی کنه؟ چند تا سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید✨ :› @Im_Liaaa
نظرتونه منم گوشی دستم بگیرم بلاگر روزمرگیای ازدواجی بشم بعدشم تبلیغ بگیرم پول در بیارم؟🤡🤡🤡
خدایا صبر و قناعت و رضایت و تسلیم امر خودت بودن رو رزق و روزی من قرار بده.
Rasol BornaRasol Borna - Dadar Eshghi - 320.mp3
زمان:
حجم:
1.5M
بابا علی (ع)
تو که دادار عشقی
#قفلی
شاید از علائم بزرگسالیه که دارم با این کرم گیاهیها با بوی عجیبشون کنار میام به خاطر این که تاثیرات خوبی دارن.
هفت و سی دقیقه صبح، در حالی که سردم بود داشتم فکر میکردم کاش نور خورشید گرمم میکرد جای این که تو تخم چشام باشه و عصبیم کنه. ولی باید زندگی رو بیشتر دوست داشته باشی، خورشید هم مخلوق خداست خصوصا که تو رو یاد بنیامین میندازه. خصوصا وقتی همین رنگیه! بعد داشتم فکر میکردم کِی فکرشو میکردم که با ۱۰۰ تا سرعت تنها توی اتوبان اول صبح رانندگی کنم؟ چقدر دنیا میتونه به روشهای مختلف تو رو دور خودش بچرخونه و غافلگیرت کنه. و نهایتا در خیالِ به ته رسیدنِ اتوبان از لحظه لذت بردم.
بمونه به یادگار -
@Alnana