eitaa logo
دبستان پسرانه علمی
1.8هزار دنبال‌کننده
15.4هزار عکس
4.3هزار ویدیو
283 فایل
ارتباط با ادمین @mortezaad سایت موسسه شهید مدنی www.shahidmadani.net سایت دبستان علمی www.elmischools.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ  با سلام و عرض ادب والدین و گرانقدر: با نظر حضرت ولی عصر (عج) و کمک های شما و همکاران مجتمع ، شما تهیه، ذبح و در بسته های ۷۵۰ گرمی (خوراکی در شان یک خانواده) بسته بندی شد و امروز در بین خانواده های نیازمند مناطق محروم شهر همدان توزیع گردد.
والدین فهیم مجتمع علمی: خداوند منان را شاکر و سپاس گزاریم که یکبار دیگر به مجتمع توفیق داد با ها و های شما بزرگواران در ایام منتسب به ولادت امیر المومنین علی (ع) ۵راس گوسفند تهیه ، در گشتارگاه صنعتی همدان ذبح و پس از طی نمودن مراحل بهداشتی، گوشت آن در زمان ممکن در بین خانواده های و مناطق محروم شهر همدان توزیع نماییم. این خانواده ها نه تنها باعث برآورده شدن حاجات فَرد فَرد شما خواهد شد، بلکه بدرقه راه و سلامتی نیز خواهد بود. پیش تر خداوند متعال را بخاطر اینکه توانستیم یک را با عنوان در مجتمع راه بندازیم بسیار شکرگزاریم.
والدین گرامی به جهت حفظ آبرو قادر به گرفتن تصاویر بیشتر نبودیم. ضمناً لازم به توضیح است که در گشتارگاه صنعتی همدان: دل و جگر و کله پاچه گوسفندان فروخته شد و قیمت آنها گرم جایگزین و توزیع گردید.
شهادت حضرت زینب س برهمه ی شیعیان تسلیت باد ،،التماس دعا ،،عرشیا شیرین همدانی کلاس ششم سه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ب دل شکسته زینب (س) الهم عجل لولیک الفرج علیرضا ابراهیمی شریف کلاس ۵۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درمقام حضرت زینب کبری علیها سلام همین بس که امام حسین علیه السلام شب عاشورا به ایشان میفرمایند: خواهرم در نماز شب خودت مرا دعاکن وامام سجاد علیه السلام در وصف ایشان میفرمایند : تو عالمه هستی بدون انکه معلمی دیده باشی وان حضرت هفت معصوم (از پیامبراکرم تا امام باقر علیهم السلام) را دیده وشهادت پنج معصوم (از پیامبر گرامی اسلام تا امام حسین علیهم السلام )را به چشم مبارکش دیده وصبرکرده واین مقام خاص ان حضرت را می رساند وفات عمه بزرگوار امام عصر علیه السلام (عج)حضرت زینب علیها سلام بر همه تسلیت باد ⬛️ آقا امیر علی قمری۶۰۲
مشاهده‌ی کارت پستال دیجیتال 👇 https://digipostal.ir/zeynabkobra ⬛️ آقا طاها میرزایی پارسا
با سلام و عرض ادب به اطلاع اولیا گرامی می رساند: در صورت تمایل میتواند با ورود به وب سایت؛ mathkangaroo.ir اقدام به ثبت نام در مجموعه مسابقات موسسه کانگورو نمایید. این ثبت نام تا ماه مهلت دارد. ثبت نام: :👇 در صورتی که دارای پنل کاربری می باشید از قسمت مشخص شده ورود به پنل و در غیر این صورت پنل را ضربه بزنید و وارد شوید. :👇 از پایین صفحه برای ورود و ثبت نام روی قسمتی که مشخص شده ضربه بزنید. :👇 در صورتی که نام کاربری دانش آموز را به خاطر دارید، شماره 1 را برای ثبت نام وارد کنید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره 2 را بزنید. و اگر برای می کنید شماره 3 را بزنید. :👇 سپس مراحل ثبت نام را انجام داده در قسمت وارد کنید و را پرداخت نمایید.
مشاهده‌ی کارت پستال دیجیتال 👇 https://digipostal.ir/zynabtasliyat ⬛️ آقا میثاق بشیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💻 انیمیشن | اگر زینب نبود... 🔶 مناسب 🏴 سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود 🚩کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
✅سلسله مباحث سبک زندگی ایرانی اسلامی ادامه مبحث :راهکارهای لذت بردن از زندگی دینی با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون 🕖زمان یکشنبه اول اسفند ماه ساعت ۱۹/۱۵ از طریق لینک زیر: https://www.skyroom.online/ch/smd/hamayesh ❌حضور یکی از والدین در جلسه ضروری است لینک را کپی کرده و در گوگل کروم قرار دهید