eitaa logo
دبستان پسرانه علمی
1.8هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
4.3هزار ویدیو
283 فایل
ارتباط با ادمین @mortezaad سایت موسسه شهید مدنی www.shahidmadani.net سایت دبستان علمی www.elmischools.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
: چند تمرین برای رفع مشکل « » در کودکان ✳️دانه‌هاي کوچک (مثلاً دانه‌هاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آن‌ها را با سر انگشت‌هاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند. ✳️هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانش‌آموزان مي‌کند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد. ✳️سينه‌خيز رفتن: روزي چند دقيقه (کم‌تر از ده دقيقه) دانش‌آموز سينه‌خيز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است. هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند. ✳️رنگ آمیزی نقاشی‌ها به صورت حرکت افقی، عمودی و مورب کمک شایانی در تندنویسی دانش آموز دارد. 🎓در پایان باز هم عنوان می شود که پرخاش و تنبیه در درمان مشکلات نه تنها نقش مثبتی ایفا نکرده بلکه به تشدید آن منجر می شود.
با سلام بدینوسیله به اطلاع می رساند کلاس نمایش امروز ساعت 3 بعد از ظهر تشکیل می گردد.
اطلاع دانش آموزان از اقدامات المپیاد به نتیجه رسیدن جمع آوری در بطری ها و هدیه کردن ویلچر به فرد مناسب.
قابل توجه والدین گرامی و دانش آموزان پایه پنجم: فردا سه سه شنبه دانش آموزان پایه پنجم بازدیدی از غار آکواریوم و مجموعه گنج نامه و آبشار خواهند داشت . که موارد ذیل به اطلاع می رسد : ✅ در صورت نا مساعد بودن هوا اردو بر گزار نخواهد شد ✅ دانش آموزان باید برنامه درسی فردا را به طور کامل همراه داشته باشند . ✅ رفت و آمد دانش آموزان به گنج نامه توسط مدرسه انجام می شود . ✅ دانش آموزانی که رضایت‌نامه کتبی همراه نداشته باشد به اردو نمی روند و در مدرسه می ماند . ✅ آوردن تلفن همراه ممنوع می باشد . ✅ نیازی به زیر انداز نمی باشد . ✅ بازدید فردا علمی می باشد که مرتبط با آموخته های دانش آموزان است . ✅ پوشیدن لباس گرم و کلاه مورد تاکید است
با همکاری دانش آموزان عزیز و دوستداران طبیعت ؛ و از درب های بطری جمع آوری شده؛ ویلچری تهیه و به یکی از معلولین نیازمند اهداء گردید که قطعا دعا گوی شما خواهد بود .
بی نام و نشان خداوند به شما برکت دهد ان شالله
# اقدامات مانور زلزله ☑شماره تلفن های امدادی راحفظ کنید ویا ذخیره کنید وبه یاد داشته باشید ☝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 کلیپ « آموزش های آمادگی در برابر زلزله در منزل » پذیرایی منزل 🔻 منبع : سایت آپارات 🔸 موضوع :
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 انیمیشن « توصیه های ایمنی زمانی که هنگام زلزله در منزل حضور داریم » 🔻 منبع : سایت آپارات 🔸 موضوع :
آموزش قرآن کلاس پنجم ۳
باسلام واحترام وظیفه می دانم از حضور پرشور ومسئولانه خانواده های محترم در سومین همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی که روز گذشته در خانه معلم برگزار شد صمیمانه قدردانی نمایم .یقینا این همه تعهد و علاقمندی به تربیت صحیح فرزندان عزیزتان هم موجب خرسندی وشعف است وهم مسئولیت همکاران اداری وآموزشی ما را سنگین ترخواهد نمود .امید است با استعانت از الطاف الهی و همکاری وتعامل مناسب خانه و مدرسه گام های موثری در رشد و بالندگی و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی برداریم . با احترام _پرستش
با سلام و عرض ادب در راستای بازدید های آموزشی و فرهنگی، دانش آموزان پایه پنجمی متناسب با دروس کتب علوم و مطالعات به بازدید از کتیبه تاریخی و رفتند. در تلاشیم تا دانش آموزان را با نیازهای آموزشی کتاب یا مناسبت های ملی_مذهبی به بازدیدهای مختلفی ببریم.
38.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میلاد حضرت زینب وروز پرستار گرامی باد محمد سجاد شاه قدمی چهارم یک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ میلادحضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار گرامی باد ❇️ آ قت امیر حسین اخوان
گروه سرود کلاس های چهارم پنجم و ششم از ساعت ۱۶/۳۰ الی ۱۷/۳۰ در نماز خانه تشکیل می گردد.
بازدید های آموزشی و فرهنگی، دانش آموزان متناسب با دروس کتب علوم و مطالعات به بازدید از کتیبه تاریخی گنجنامه و آبشار گنجنامه و غارآکواریوم رفتند.
بازدید های آموزشی و فرهنگی، دانش آموزان متناسب با دروس کتب علوم و مطالعات به بازدید از کتیبه تاریخی گنجنامه و آبشار گنجنامه و غارآکواریوم رفتند.