بنظر ایده خوبیه که حالا یا عکس براتون بفرستم بکشید و بفرستید باهم ببنیم لذت ببریم
یا اینکه یه ایده طراحی و نقاشی بدم بهتون انجامش بدید و بعد عکسش بفرستید باهم ببنیم لذت ببریم
"ماوا"
بنظر ایده خوبیه که حالا یا عکس براتون بفرستم بکشید و بفرستید باهم ببنیم لذت ببریم یا اینکه یه ایده
بگید با کدومش موافقید انجامش بدیم بنظرم هم کیف میده هم قشنگ میشه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_12ptkeu&btn=هادس
در این که ما پیروزیم شکی نیست من نگران خیانت کارهام که از فرصت استفاده کنند و جلون بدن که انشاالله با کمک خدا ناموفق میشن
و جدا از اون واقعا به امریکا نمیشه هیچگونه اعتمادی کرد حتی اگه ده شرط رو قبول کنه امکان اینکه واقعا بهشون عمل کنه کمه باید خواسته های ما نقد پرداخت بشه نه فقط یه امضا روی یه کاغذ
"ماوا"
در این که ما پیروزیم شکی نیست من نگران خیانت کارهام که از فرصت استفاده کنند و جلون بدن که انشاالله ب
من به مسئولین کشورم اعتماد ندارم به رهبرم اعتماد دارم وگرنه صد سال آنقدر آروم بودم😂
"ماوا"
خب تا الان که رای ها مساویه بقیه نظری ندارن؟!😃
هوم هوم
میخواید اول با اولی پیش بریم بعد بریم سراغ دومی؟!
"ماوا"
هوم هوم میخواید اول با اولی پیش بریم بعد بریم سراغ دومی؟!
.
از اونجایی که من ساعت ۲ مجدد کلاس دارم و ممکنه طول بکشه عکسها را میفرستم تا معطل نشید
.